{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Servicesyn af Ford
  • #2   9. aug 2014 Okay men hvorfor skal det koste så meget ?
    hvad laver de ?

• #4   9. aug 2014 rolig nu ikk, hvis der bare skal skifte filtre og olie koster det squ ikk så meget i dele

• #5   9. aug 2014 dennis j - > næææ men hvis man gerne vil beholde garanti/reklamation, så gør man det nok ikke selv..
    Men de laver nok også andet en bare ud med olie, også på med noget nyt.

• #6   9. aug 2014 jeg er selv mekaniker så ved skam godt hvad de laver, og kender flere der arbejder hos autoriserede værksteder, men det ændre jo ikk at at de autoriserede værksteder er mega grådige

• #7   9. aug 2014 Man får jo en liste over hvad de laver. Meget af det er kontrol. Ting man jo godt kan selv kan på en ny bil. Ting der skiftes er dog ikke meget mere end olie og filter.
    På min blev der brugt tid på at kontrollere et vedligeholdelsesfrit batteri.

• #8   9. aug 2014 Jeg er selv mekaniker på autoriseret Ford værksted, vi får ikke et tjek skema til bilerne i forbindelse med service, dog ved vi hvad vi skal kigge efter, og ved 20.000 eftersyn er der hverken bremser eller lign at kigge efter, det blot olie oliefilter, lys samt luft i hjul. Og selvfølgelig smørre døre og andre småting

• #9   9. aug 2014 Når du køre til service ved Ford får du os 12 måneders europæisk vejhjælp med i prisen.

• #10   10. aug 2014 Det ved godt med det vejhjælp men synes bare at 2700kr er meget når jeg få det langt billigere på andre værksteder hvor jeg beholder garantien fordi de gør det efter de der regler eneste forskel er prisen derfor er det forvirrende hvad man skal vælge.

• #11   10. aug 2014 Du står væsentligt bedre i en eventuel garantisag, hvis du bruger autoriseret værksted. Der har du også mulighed for culance.
    Ellers tjek Tyskland, hvis man synes det er ok

• Thomas J
    Thomas J Tilmeldt:
    okt 2013

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 194
    #12   10. aug 2014 Evo: Bruger i ikke et tjek skema når i laver service? Hvorfor ikke? Det skal i jo printe ud inde fra Etis. Er jo krav fra ford at i gør det, ellers ved kunden ikke hvad i har lavet på hans bil.

• #13   10. aug 2014 Er det billigere i Tyskland og laver de samme som på autoriseret værksted herhjemme. Jeg ved i hvert fald at Ford i Svendborg kan jeg ikke anbefale.

• #14   10. aug 2014 Men prøv nu at ring til dit lokale Ford værksted og hør hvad prisen er, et 100.000 km eftersyn til min Mondeo kostet 1980 kr. og til den pris ville jeg aldrig bruge et uautoriseret værksted.

Og som Hans K skriver har du mulighed for at få kulance når du bruger et Ford værksted og det har jeg selv fået på en Opel Zafira der var 2 år og 10 mdr. gammel, den fik ny generator til ca.- 6500 kr. på kulance.

Og som Ford skriver på deres hjemmeside.
    Ford Prismatch
    Som Ford ejer får du prismatch på værkstedsarbejde, og vi matcher alle tilbud fra uautoriserede værksteder. Uanset din Fords alder kan du trygt benytte dig af alle originale fordele og samtidig føle dig sikker på, at du får den bedste pris.

• #15   10. aug 2014 Thomas j nej gør vi ikke, men kan så fortælle vi vandt prisen for bedste kunde anmeldelser både 2013/2014 over hele Danmark smiley

• #16   10. aug 2014 Jeg kunne køre fra København over broen til tyskland, få lavet service og hjem igen og stadig spare 700 kroner. Og det var altså et første gang service til 3300 i dk. Så det er en del billigere.

• #17   10. aug 2014 Har skrevet til nogle forskellige Ford værksteder for synes altså 2700 kr er meget for bare at skifte olie og pollenfilter. Vil gerne beholde garantien på min bil, men hvad er det med prismatch ?

• #18   10. aug 2014 Ja men vil du ikke betale hvad det koster så er det da bare at køre til et uautoriserede værksteder og spare de penge, men husk nu at når du får lavet eftersyn ved autorisret værksted så laver de os karrosseri eftersyn, så husk at du bagefter skal en tur forbi Ford og have lavet lak/rusk eftersyn hvis du vil beholde din rustgaranti.

• #19   10. aug 2014 Ja okay men er også nået frem til det bliver et Ford værksted.
    Men er det så ligemeget når garantien er udløbet altså de 2 år om jeg bruger det ene eller andet værksted ?

Men har nu skrevet til nogle forskellige så må jeg se hvad de forskellige skal have smiley

• #20   10. aug 2014 Ja men skriv gerne her når du har fået priser fra dem, lidt sjovt og se om der er langt mellem de priser de kommer med.
    Og husk nu at den dag du skal sælge din ka så er det et + at der lavet service ved autorisret værksted.

• #21   10. aug 2014 Det skal jeg nok gøre har jo skrevet til både fra Fyn og Jylland smiley
    men ja glæder mig til at se priserne.

Har dog ikke min Ka mere den er solgt og har i stedet en Fiesta har bare ikke fået den oprettet endnu smiley
    Helt sikker et plus, men når det er lidt småt med pengene lige for tiden så kan det være svært at finde penge til service ovs.

• #22   10. aug 2014 Ja er der ikke penge til det er det ikke nemt men du finder nok en løsning.

• #23   10. aug 2014 Den har gået 11500 km nu så der er lidt vej endnu til de 20.000 km så håber jeg kan nå at få det sidste men når der også er en tand der skal ud så er det svært og det koster så lige 2400 for at få en tand ud.

Håber det lykkedes smiley

• #24   10. aug 2014 Ja men eller kunne du jo køre til Tyskland og få lavet tænder og bil på samme til, er sikker på du kan spare en del ved det, tandlæge er ca. 40 % billiger i Tyskland og kan du så os spare lidt på service af bilen er det da den bedste måde at gøre det på.

• #25   10. aug 2014 Okay men gælder garantien selvom det er ordnet i tyskland ?

• #26   10. aug 2014 Så længe set er autoriseret ford. Jeps

• #27   10. aug 2014 En af mine venner har en Mondeo som han kørte til Ford i Flensborg med da den var 1 år og 2 år gammel og der var der ikke nogen problemer med garantien.

• #28   10. aug 2014 okay tak det vil jeg undersøge og vente med at gøre begge ting til jeg har råd, men jeg vil jo gerne spare lidt smiley

• #29   10. aug 2014 Du kan skrive til dem her.

http://www.nehrkorn.de/dansk.html

• #30   9. sep 2014 Værkstederne tjener sgu kassen på disse eftersyn, uanset hvad de måtte påstå.

• #31   9. sep 2014 Jeg gav 1900kr for 20.000 km eftersyn, hos Ford

Kommentér på:
Servicesyn af Ford

Annonce