{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Polo 6r TDI eller TSI???
  • #1   9. aug 2014 hvor langt skal du køre om dagen?

• #2   9. aug 2014 1.6 tdi får 140-145 hk og 310-320 nm
    1.2 tsi får 120-125 hk og 220-230 nm

Så jeg vil sige TDI smiley

• #3   9. aug 2014 det kommer jo an på hvor langt manden skal køre?
    Har han 10 km. på arbejde, er det da super dumt at gøre..

• #4   9. aug 2014 Jamen det er mest lange ture (100km)

• #5   9. aug 2014 Vurdering af hvad der er hurtigst kræver vel at man har kørt begge biler sådan umiddelbart efter hinanden?
    Men jeg ville da hellere vurdere på dit behov, om du har brug for benzin eller diesel?

Jeg har selv haft en Polo 6R 1.6 TDI 105 HK Highline 2010, og den var jeg meget glad for. Den gav ingen problemer i de knap 70.000 km jeg nåede at køre i den (havde den fra ny). Det kan klart anbefales, men det skal være med DK pakke osv. det gør en forskel smiley

Jeg har kørt et par andre biler med 1.2 TSI, og senest har jeg prøvet den i Skoda Yeti (105 HK) og i Polo 6C (den nye faceliftede Polo med 110 HK), fejlen her var så bare at jeg umiddelbart inden havde prøvet en Polo BlueGT, og så er 1.2 TSI virkelig sløv smiley

Hurtigst som følelse, så ville jeg tage TDI, pga momentet, det er så rart med godt moment fra bunden, god brændstoføkonomi og stilhed på motorvejen.

Men hvis du vil have en frisk Polo, så tag en BlueGT, eller hvis du har penge, så køb en GTI.

• #6   9. aug 2014 Så er Tdi billigst smiley

• #7   9. aug 2014 Jeg har 50 km hver vej på arbejde, og ville vælge TDI til hver en tid, det har jeg også i min nye Octavia, og her er den nyeste version af 1.6 TDI 105 HK også fin nok, på trods af en større bil.

• Hawk
    Hawk Tilmeldt:
    aug 2014

Følger: 1 Svar: 60
    #8   10. aug 2014 http://www.fdm.dk/bilkoeb/benzin-eller-diesel

FDM har en udregner..

bare udfyld de forskellige felter, så laver den udregningen for hvad der bedst kan betale sig, inkl ejerafgift osv. osv. Det er genialt!

Men når det så er sagt, så husk at de nok ikke kører HELT ens. så prøv begge før du beslutter dig

• #9   10. aug 2014 Køb TDI. Tfsi har problemer med kæderne.
    Er det en helt ny bil er der ingen garanti efter chip.

Kommentér på:
Polo 6r TDI eller TSI???

Annonce