{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.916 visninger | Oprettet:

Alufælge - Ikke Vinteregnet {{forumTopicSubject}}

Hej BG smiley

Sagen er den, at jeg vil have nogen nye sommerfælge til næste sæson, da der alligevel skal skiftes dæk på mine nuværende sommerfælge, så var min plan at skifte mine stålfælge (vinterfælge) ud med mine nuværende sommerfælge, da jeg så lige var inde og finde dem på nettet, står der, at det IKKE var vinter egnet smiley Hvad menes der med og hvordan skal den forstås, vil jo være træt af at ødelægge mine skiver eller andet

Det er disse fælge der er snak om http://wheelsshop.dk/7.50x17-ET36-PCD5x100-Rial-Lugano_Diamond+black+%26+polished.faelg.html5?RimsAndWheels-carBrandId=4099&RimsAndWheels-carModelId=43899

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift lås på hoveddør 1.000 kr.
  • Montering af bordplade i køkken 1.300 kr.
  • Skifte blæser i ovn 900 kr.
  • Samling af tre IKEA-skabe 1.500 kr.
  • Bil rengøring 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Alufælge - Ikke Vinteregnet
  • #1   10. aug 2014 Det betyder at de ikke har fået det ekstra beskyttelse til lakken, for givet dem en masse klarlak af en god kvalitet, så skal de nok holde, eller lige indtil du rammer en kantsten og lakken forsvinder

• #2   10. aug 2014 ok tak smiley

• #3   10. aug 2014 Som Martin skriver, så er de ikke behandlet til at kunne bruges til vinter.
    Det betyder dog ikke at de ikke kan bruges, det vil højest sandsynlig bare betyde at de bliver hurtigere grimme.
    Ved netop disse fælge er de jo så både blanksorte og polerede, det vil sige en blank lakeret flade, og en flade der er næsten uden beskyttelse, og så en tynd klarlak, så ja, de vil hurtigt blive grimme.
    Hvis du dog får dem malet, eller givet et godt lag lak, så burde de sagtens kunne holde. Endnu bedre ville det være med alm "sølvfarvede" fælge med en god lak.

Kommentér på:
Alufælge - Ikke Vinteregnet

Annonce