{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Automatisk kørelys i"
automatisk kørelys
hej jeg har en Lupo hvor der ikke automatisk er noget kørelys (og lys i instrumenter) der tænder når man starter motoren... kan det evt. være et relæ der mangler eller er gået? og hvor sidder det evt...
hej jeg har en Lupo hvor der ikke automatisk er noget kørelys (og lys i instrumenter) der tænder når man starter motoren... kan det evt. være et relæ der mangler eller er gået? og hvor sidder det evt...
Skrevet af: Jesper M - 3. aug 2010
E34 automatisk kørelys??
hej.. jeg har en e34 fra 88... der er blevet lavet automatisk kørelys, så kan hverken slukke lyset eller noget.. mit spørgsmål er så.. vis i skulle have lavet automatisk kørelys på en e34 hvordan ...
hej.. jeg har en e34 fra 88... der er blevet lavet automatisk kørelys, så kan hverken slukke lyset eller noget.. mit spørgsmål er så.. vis i skulle have lavet automatisk kørelys på en e34 hvordan ...
Skrevet af: Mikkel I - 24. aug 2012
Spar penge på din forsikring
jan 2010
Følger: 12 Følgere: 12 Biler: 1 Emner: 2 Svar: 1.121
maj 2011
Følger: 33 Følgere: 25 Biler: 1 Emner: 60 Svar: 734
aug 2009
Følgere: 50 Biler: 3 Svar: 2.252
Det var da en underlig sætning
Nu er det sådan at baglys er udenfor lygtetændingstiden heller ikke et lovkrav i DK - MEN det er bremselys så derfor "glemmer" de det ikke!
At det er KOMPLET tåbeligt at det er sådan at nogle biler kører rundt uden lys bagpå DÉT kan vi godt blive enige om!
Og ja der laves stadig masser af biler uden automatisk kørelys - sågar er det typisk tilvalg på rigtig mange biler og ikke standard
jan 2010
Følger: 12 Følgere: 12 Biler: 1 Emner: 2 Svar: 1.121
De fleste kan kodes så baglyset er med på kørelys, men ikke alle.
dec 2003
Følger: 13 Følgere: 13 Biler: 2 Emner: 41 Svar: 130
maj 2011
Følger: 33 Følgere: 25 Biler: 1 Emner: 60 Svar: 734
okt 2010
Følger: 29 Følgere: 36 Biler: 2 Emner: 137 Svar: 15.854
Brugte 3min på at vise hende det og hun var meget taknemlig. Især over at hun ikke længere sku holde armen inde nå hun skulle havde langt lys på.
Så alle jer der kender folk med nye bil dobbelt tjeck og undervis jeres bekendte om hvordan det fungere..
Mvh en der mistede sin bil til en uden kørelys bag på.
okt 2007
Følger: 88 Følgere: 110 Biler: 3 Emner: 276 Svar: 3.762
Intet er standard på en VAG bil.. Så ja det er 100% normalt at den ikke har automatisk kørelys... De har led kørelys fx men du skal selv skifte..
aug 2014
Følger: 1 Svar: 60
Automatisk kørelys i Seat Mii ??