{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.775 visninger | Oprettet:

Import af bil fra tyskland til leasing. {{forumTopicSubject}}

Hej..

Jeg overvejer kraftigt at hente en bmw 3 serie fra tyskland. Til start er det meningen at jeg vil lease den, og efterfølgende når jeg har kørt en del km. i den - så få betalt registreringsafgiften på den..

er der nogle herinde som har erfaring med at hente biler i tyskland, evt. kender en virksomhed som kan hjælpe mig med dette eller har gode tips/råd?..

er der ligeså nogle, som kender en hjemmeside hvor jeg kan indtaste forskellige parametrer som pris, årgang, km antal etc - og se hvad min leasingpris vil være?? Jeg synes det er ekstremt svært at finde rundt i...

jeg håber nogle kan hjælpe..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Import af bil fra tyskland til leasing.
  • #1   13. aug 2014 Det skal i hvert fald være en ny eller dyr 3 serie for at det overhovedet giver mening. Derudover ejer du ikke selv bilen i leasing perioden, og går firmaet konkurs så er det ikke sikkert du står øverst blandt kreditorer.

Kan formentlig bedre betale dig at låne pengene til afgift fra start.

• #2   14. aug 2014 Som #1 siger, det skal være en meget veludstyret, eller på anden måde speciel model, hvis det skal kunne betale sig. Man skal huske, at registreringsafgiften bliver beregnet ud fra tilsvarende biler i DK.

Hvis det er en sprit-ny BMW du vil have, så tjek priserne på leasing ved BMW i DK. De er faktisk meget rimelige, og har nogle gode, rimelige kontrakter. Desuden kører de ofte nogle ret gode tilbuds-kampagner i perioder.

Kommentér på:
Import af bil fra tyskland til leasing.

Annonce