{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.193 visninger | Oprettet:

Mercedes Benz forum {{forumTopicSubject}}

Hej,

vi er et par stykker der igennem mange år med VAG biler, nu er skiftet til Mercedes. Gennem vores tid med VAG biler har vi været glad for den hjælp vi har kunne finde på vagcars.dk. Efter vi har skiftet vores biler ud, har vi fundet ud af der ikke findes et lignende forum for Mercedes.

Vi har derfor oprettet en facebook side for Mercedes ejere, hvor der frit kan spørges om råd til alle slags Mercedes. Skulle interessen blive stor nok, overvejes det at lave et rigtig webforum kun for Mercedes.

Håber alle Mercedes ejere vil støtte op om vores gruppe, så den kan blive velfungerende.

Link: https://www.facebook.com/groups/1443120832643019/


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mercedes Benz forum
  • #1   19. aug 2014 ellers er det bare at lave en gruppe her for Mercedes?

  • #2   19. aug 2014 Mercedesklub.dk den er skam ganske fin:)

  • #3   19. aug 2014 Chris - ja vi kunne også have oprettet et forum her på siden. Vi drøftede mange forskellige muligheder - og valgte til at starte med facebook gruppen for at se hvor stor efterspørgslen var.

    Kasper - Vi følte vi manglede et alternativ til Mercedesklub.dk De personer vi har snakket med som kører Mercedes og selv roder lidt med bilerne, har ikke følt at der har været aktivitet nok på mercedesklub.dk. I deres forum er det ofte de samme personer der svarer, desværre. Igen - derfor har vi prøvet dette som et forsøg i håb om at lave et vagcars lignende forum, blot for stjerne bilen smiley


  • #4   19. aug 2014 Hej Philip,

    Det kommer helt an på hvilken Mercedes du har købt.
    Der er jo et 201 & 124 forum. ( http://www.124forum.dk)
    Jeg er selv derinde.

    Selvom det af størstedelen kun handler om 201'ere og 124'ere så er vi også behjælpelige med andre modeller, da det stort set er det samme hele vejen igennen.
    Fx De første 210'erene kører jo med samme benzin- og dieselmotor som de sidste 124'ere


  • #5   19. aug 2014 Hej Søren,

    De personer vi har snakkede med inden opstart havde primært 210, 211, 212 og 204 smiley Det er rart at vide at 124forum kører. Det er bare ærgeligt at det ikke ligger på en fælles side for Mercedes, således vi får alle modeller med på forum.

    Vores reference til vagcars, hvor der er 5 store bilmærker med alle deres modeller, og det virker super.

    Kunne vi nu få alle med på ét forum - det var vores tanke - det bliver svært når folk først er forvent - vi ved det smiley


  • #6   19. aug 2014 Hej igen Philip,

    Jeg kan godt følge dig og man bliver skuffet når ikke der er et forum, som der plejer at være.
    124forummet er mere aktivt end Mercedes-Benz Danmarks forum.
    Formanden for for vores forum (124forum) lavede en test. Han smed det samme indlæg op på begge forum. Der gik 20min på vores forum, så var der svar. På MB DK forummet gik der flere timer. Så generelt er vores forum mere aktivt.

    BTW så har jeg lige meldt mig ind i Jeres FB gruppe og smidt et billede op af min AMG'er smiley


  • #7   19. aug 2014 Det kan du have ret i. Jeg melder mig gerne ind i gruppen. Jo mere viden jo bedre:)

  • #8   19. aug 2014 Tak for det Søren smiley

    Ja når man har problemer/tekniske spørgsmål, så er det man har aller mindst af, tålmodighed til at nogen gider at svare smiley

    Kunne det tænkes at 124 forum, ville udvide til at dække alle Mercedes modeller?


  • #9   19. aug 2014 Det var så lidt.
    Præcis, så sidder man bare og tripper.

    Jeg ved at man har snakket om at lave undergrupper til andre modeller, men jeg ved ikke om det er blevet til noget.

    Det er lidt nemmere med de gamle Mercedes'er, når ikke der er alt det der computer-hejs inde over. De kan jo skrues med et topnøglesæt og en blød flæskesvær.

    Du kunne jo evt. oprette dig som bruger derinde og så forhøre dig. smiley
    Det er mit bedste bud smiley


  • #10   19. aug 2014 Jeg tror vi vil prøve at snakke sammen, os der er startet det gruppen, om at skrive en mail til 124forum.

    Det er slet ikke utænkelig at vi gerne vil bidrage med lidt hjælp til at få det op og køre smiley


  • #11   21. aug 2014 Der er mange på 124 forum der ved meget om alle mercedeser smiley
    bare spørg der inde


  • #12   21. aug 2014 Der er jo også et Mercedes træf lige om hjørnet, det må I heller ikke glemme. Se at få tilmeldt Jer!


    http://www.mbyc.dk


Kommentér på:
Mercedes Benz forum

Annonce