1.321 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Snyder forhandler mig? Lamper lyser! Snyder forhandler mig? Lamper lyser!

Hej BG. Var igår ude og kigge på en umildbart fin seat cordoba 1.6 fra 2000 hos en forhandler på Amager. Da jeg kommet derud står bilen og køre og forhandlerne siger Så at der er en der har glemt at skulle få lamperne så den er gået død. Jeg sætter mig så ind og kan se samtlige lamper lyser derinde. Forhandlerne skylder sig så at sige at det er normalt ved strøm svigt/ den er gået død. Men han bare genstartet system et inden køb også er den god igen?
Kan det virkelig passe? Testede bilen og der var IKKE ABS på da jeg prøvede den.

En anden ting var at når drejede til højre nogle gange så sagde set "klunk" fra venstre forhjul lød det som om. Det nævnte jeg og også udbryder han: " når ja, det er nok bare det kød ben der, det ser jeg lige på inden salg".. Tror i på det er det?

Håber nogle kan hjælpe en fuldkommen uviden og normal trafikant som prøver at købe en ny bil. Den har forresten kørt 179.000 og ligget til 14.900? Fair?

Orgja så er der ikke historik på hvornår tandrimmen er skiftet, så den skal vel skiftes? Hvad vil det cirka koste.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ifö cera fyldes langsomt+skyller ujævnt i kumme 1.300 kr.
  • Tilslutning af strøm/v flytbare vægge 1.200 kr.
  • Ophæng af billeder og en stor side skærm til en bil 450 kr.
  • hænge en hattehylde. En skrue knækkede under installationen. Har brug for hjælp til at fjerne den knækkede skrue og hænge hattehylden op 450 kr.
  • Knallert 45, forhjul/bremse reperation, inden 11:30 1.592 kr.
  • Damprensning af sofaer 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Snyder forhandler mig? Lamper lyser!
  • #1   20. aug 2014 Sorry for diverse stavefejl. Min skide iPhone elsker at lege ordleg med mig og ændre selv ordne.. ????

• #2   20. aug 2014 Walk away

• #3   20. aug 2014 Så fortæl ham du gerne vil ha han udbedre fejl, og så kommer du og kigger igen smiley

Du er ikke tvunget til at købe den, og vil han ikke det, så er det bare ikke der du skal købe bil smiley

• Kompressor Knud
    Kompressor Knud Hjælpe-administrator

Følger: 4 Følgere: 65 Biler: 1 Emner: 217 Svar: 5.898
    #5   20. aug 2014 jeg havde holdt mig langt væk, han lyder ikke som en god forhandler

• #6   20. aug 2014 Jeg havde fundet en anden

• #7   20. aug 2014 Hold dig væk! Alle alarm klokker bimler og bamler!

Det er så mange andre biler til salg, find en anden, et andet sted!

• #9   20. aug 2014 Jeg havde også takket nej, der er masser af ganske OK biler til den pris - man skal bare se sig lidt for. Og gå en stor bue uden om biler som den du beskriver der.

• #10   20. aug 2014 I det prisleje får du meget mere bil hvis du køber af en privat. Forhandlerne giver ikke nogen garanti på sådan en gammel æske alligevel og du har ingen fordel i at købe igennem forhandler.

Find nogle biler på dba der er til salg hos private. Tag ud og prøv dem, kører de godt, er der kvitteringer på nogle værkstedsregninger eks tandremsskift, osv jamen så køber du. Er der underlige lyde og lamper der lyser går du din vej igen.

Jeg købte en Citroen C5 sidste år for latterlige 9000.- kr af en privat. Der var en mappe så tyk så tyk på værkstedsregninger. Tandrem var skiftet for 2000km siden osv. Den havde en "klonk" lyd fra det ene forhjul og han viste mig at det var et kødben der var gået. Jeg skiftede det selv (kostede 75 kr) og en mekaniker ville vel have taget en 4-500.- kr for det samme.

Den har der intet været med og jeg har haft den i et års tid nu. Den kører bare.

• #11   20. aug 2014 Ville gå. Forhandlerene kan sige nok så meget men et dårligt førstehåndsindtryk er det vigtigste.

Kig andre veje. Der er så mange fine biler i den prisklasse.
    Har selv købt en 406 hdi fra 11månede 2003 til 18500 inklusive plader.

• #12   20. aug 2014 Til den pris, aldrig i livet.

Har selv lige hentet en Suzuki Liana fra 03 med AC , sædevarme o.s.v, for 8k.

Kommentér på:
Snyder forhandler mig? Lamper lyser!

Annonce