Hjælp til køb af Renault 19 {{forumTopicSubject}}
Er blevet tilbudt sådan en satan, og den skulle eftersigende være fra 1990, og motoren en 1.6'er.
Bilen er hvid, og det rust der er, findes i nede i panelerne på både højre og venstre side, minimalt rust midt på højre fordør, plus motorhjelmen er gennemtæret ude i "spidsen" (mellem lygterne). Der står 248xxx km på klokken, og den starter udmiddelbart rimelig godt. Selvom den har stået stille i lidt over 2 måneder og chokeren skulle hives i. Eneste bule/skramme, er under højre baglygte. Mellem baglygten og kofangeren er den blevet trykket godt og grundigt. Men havde en mekker med ude og kigge på det, og han sagde det kunne sagtens hives ud igen.
Der skal først og fremmest nye bremser hele vejen rundt, plus håndbremsen skal have nyt kabel. Så skal der nye dæk foran og så skal der laves den smule rust der er i panelerne, så kan den synes, vil jeg tro.
Den skal have en meget våd klud og en gang vinylmakeup, så er den pæn og fin indvendigt.
Spørgsmålet er så hvad i ville give for sådan en bil?
Jeg har fået et tilbud, men det venter jeg lidt med at sige Håber der er nogen der er friske på og hjælpe.
dec 2005
Følger: 81 Følgere: 86 Biler: 5 Emner: 17 Svar: 812
sep 2005
Følger: 57 Følgere: 54 Biler: 12 Emner: 405 Svar: 2.813
jul 2005
Følger: 12 Følgere: 11 Biler: 2 Emner: 88 Svar: 798
jul 2006
Følger: 1 Svar: 1
Hjælp til køb af Renault 19