{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.233 visninger | Oprettet:

Filmoptagelser søger bil {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen.

Mit navn er Jannik Dahl Pedersen, og jeg er filminstruktør på den fynske filmskole 18Frames. Jeg skal til at lave min afgangsfilm, der hedder "En Vred Mand". - Det er en road-movie og den skal optages på de flotte sydfynske landeveje.

Men jeg søger min hovedrolle: Bilen.

Har du en bil, som vi kan låne til filmoptagelser i perioden 22.-28. september, så må du endelig skrive til mig - gerne med billeder på jannik@18frames.dk - Eller skrive hvis du bare gerne vil høre mere om det hele.

Vi søger biler af lidt ældre dato, klassiske, gerne fra slut 70'erne til slut 90'erne. Det skal helst være en 4-dørs med bagagerum, og så ville det være alletiders hvis den var i enten blå, grønne eller gule nuancer. Den behøver ikke være i vildt god stand...

Men hvis din bil ikke lever op til det, og du synes at det lyder spændende, så må du endelig skrive alligevel.

Vi håber meget, at du har lyst til at hjælpe os - fordi vi jo bare gerne vil lave den flotteste film vi kan - og det håber vi at din bil kan være med til. Vi passer naturligvis på den, som var det vores egen. Vi har ikke særlig mange penge, og alle på filmen arbejder gratis, så vi kan ikke tilbyde noget særligt i leje.

I kan se mere om filmen på: www.facebook.com/envredmand

Skriv til mig enten her eller på jannik@18frames.dk - også hvis I bare gerne vil høre mere.

Tusind tak.

De venligste hilsner
Jannik Dahl


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Filmoptagelser søger bil
Kommentér på:
Filmoptagelser søger bil

Annonce