Filmoptagelser søger bil {{forumTopicSubject}}
Hej allesammen.
Mit navn er Jannik Dahl Pedersen, og jeg er filminstruktør på den fynske filmskole 18Frames. Jeg skal til at lave min afgangsfilm, der hedder "En Vred Mand". - Det er en road-movie og den skal optages på de flotte sydfynske landeveje.
Men jeg søger min hovedrolle: Bilen.
Har du en bil, som vi kan låne til filmoptagelser i perioden 22.-28. september, så må du endelig skrive til mig - gerne med billeder på jannik@18frames.dk - Eller skrive hvis du bare gerne vil høre mere om det hele.
Vi søger biler af lidt ældre dato, klassiske, gerne fra slut 70'erne til slut 90'erne. Det skal helst være en 4-dørs med bagagerum, og så ville det være alletiders hvis den var i enten blå, grønne eller gule nuancer. Den behøver ikke være i vildt god stand...
Men hvis din bil ikke lever op til det, og du synes at det lyder spændende, så må du endelig skrive alligevel.
Vi håber meget, at du har lyst til at hjælpe os - fordi vi jo bare gerne vil lave den flotteste film vi kan - og det håber vi at din bil kan være med til. Vi passer naturligvis på den, som var det vores egen. Vi har ikke særlig mange penge, og alle på filmen arbejder gratis, så vi kan ikke tilbyde noget særligt i leje.
I kan se mere om filmen på: www.facebook.com/envredmand
Skriv til mig enten her eller på jannik@18frames.dk - også hvis I bare gerne vil høre mere.
Tusind tak.
De venligste hilsner
Jannik Dahl
feb 2012
Følger: 4 Følgere: 4 Emner: 7 Svar: 3.845
apr 2013
Følger: 4 Følgere: 13 Emner: 63 Svar: 12.894
okt 2004
Følger: 87 Følgere: 82 Biler: 9 Emner: 213 Svar: 8.542
jul 2014
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 2 Svar: 4
Optagelserne skal foregå på Sydfyn, så det vil være i det område den skal køre i (og køres til). Jeg tænker ikke, at det bliver meget mere end 100 km i alt. Det er i området omkring Faaborg og så på Helnæs vi skal optage.
sep 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Biler: 2 Emner: 2 Svar: 79
maj 2004
Følger: 80 Følgere: 317 Biler: 4 Emner: 1.391 Svar: 13.689
så bliver det ikke meget billigere. Men om man kan leje ældre biler ved jeg ikke...det ældste jeg har set er en caravelle fra 94
jul 2014
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 2 Svar: 4
- Vi vil jo utroligt gerne vise en flot bil frem. Så jeg ved ikke om der måske er andre, som kunne overtales til at hjælpe?
Filmoptagelser søger bil