897 visninger
|
Oprettet:
import af bil.. svar søges. {{forumTopicSubject}}
Dav bg..
Har længe gået med tanken om at få importeret en bil fra england eller andre steder fra. ( skal kun bruge gearkasse/bagtøjet og selve karossen da jeg selv har resten) ( bilen er en nissan sunny/pulsar gti-r ) Mit spørgsmål er så hvad koster det at få hjem fra england til danmark fx? og hvordan forgår det? hvad er det nemmeste / sikreste? At kontakte et import firma?
ved der selvfølgelig skal betales afgift når der skal plader på--
tak på forhånd!
nov 2013
Følger: 4 Følgere: 2 Biler: 1 Emner: 4 Svar: 18
- jeg skal bruge en registrering attest så min bil kan blive 4x4 godkendt med 220 heste. Og jeg har sortset alle dele untagen de dele jeg har nævnt ovenfor.
- jeg skal kunne køre i den på vej. Så jo der skal jo betales afgift så.
nov 2013
- jeg vil bruge den bil jeg importere også flytte min dele over på den. Og så betale afgift af den.
- er i med nu?
sep 2010
Følger: 15 Følgere: 15 Biler: 1 Emner: 74 Svar: 2.155
har man ikke selv set bilen, eller lige kender en, som kan tage hen og se på den, er det MEGET nemt at blive snydt
nov 2013
- hvad firma kan man evt kontakte? et import firma? har måske fundet en bil i England nemlig.
mar 2004
Følger: 11 Følgere: 9 Biler: 9 Emner: 11 Svar: 641
mar 2003
Følger: 29 Følgere: 30 Biler: 4 Emner: 2 Svar: 1.064
aug 2011
Følger: 7 Følgere: 8 Emner: 2 Svar: 54
1. En tur / retur med Esbjerg / Harwich ligger i 6000 med autotrailer.
2. En tur ned over Dover / Calais med tunneltoget koster 6000,- t/r.
3. Hvis du skal have bilen registreret i DK skal du have den engelske reg.attest med hjem. Den hedder en V5 derovre. (Ellers kan du ikke)
4. Der skal ikke betales told / moms hvis du selv henter. (Husk at få en export erklæring af sælger, hvis du bliver stoppet i tolden) (Slutseddel kan bruges)
5. Får du et fragt firma til at stå for fragt kan der komme en momsdifference på når du handler som privat.
6. Esbjerg / Harwich sejler ikke mere efter den 28 sept. 2014
Håber det giver dig lidt inspiration.
nov 2013
nov 2013
aug 2011
Følger: 7 Følgere: 8 Emner: 2 Svar: 54
import af bil.. svar søges.