{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
679 visninger | Oprettet:

Så er han buret inde. {{forumTopicSubject}}

Yeeeeeeehar! Happy happy happy!
Er lige blevet ringet op af Grindsted politi, der kunne give mig den glædelige nyhed at den idiot der brød ind i min bil i januar er blevet taget på fersk gerning. Han står tiltalt for over 40(!) tilfælde af kriminalitet mod biler. 3 af bilerne har han stjålet og sat ild til, resten har han stjålet eller brudt ind i og stjålet cd'er anlæg o.s.v. fra.
Han har forklaret at han ikke kunne få startet min, da der ikke var nok strøm på, men sjovt nok startede den første gang da den skulle med tophjælp... HVIS MAN BRUGER NØGLEN!!! Fuck en nar. Nå, men nu må han så ha' det af helvede til i et fængsel et eller andet sted. Hehe fryd!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så er han buret inde.
  • #1   10. maj 2006 Hehe, det er rart med sådanne oplevelser.

Vi kan selvfølgelig diskutere hvor hårdt han skal straffes..han har trods alt ikke gjort skade på nogen personer. Han burde næsten tvinges til at vaske biler gratis på daglig basis for alle de mennesker han har stjålet fra smiley

• #2   10. maj 2006 Klyng ham op, så sker det ikke igen...

• #3   10. maj 2006 De mente at han nok fik mindst 1 år, men jeg har anmodet om at følge sagens gang, og så kunne man jo være heldig at finde et navn... :o) 1 år er bare ikke nok. Det burde være et halvt år for hver tilfælde, så kunne det passe med 20 år. Det ville være mere fair.
    Håber de rygter om rockere med kosteskafte i fængslerne er rigtige.

• #4   10. maj 2006 Sådan endelig laver de lidt,...! Tillykke--

• #5   10. maj 2006 Tag dig sammen Casse smiley

• #6   10. maj 2006 Også dig Thor.. Tænk dig nu om.. 20 år.. Det er nok lige lidt i overkanten for biltyveri

• #7   10. maj 2006 Nejnej slet ikke.. Men folk er bare pisse dårlig til at se tingene i et større perspektiv, når det er sket for dem selv.. smiley

• #8   10. maj 2006 Lars N < For fucking 40 tilfælde af kriminalitet mod biler incl. 3 tilfælde af brandstiftelse på biler...!? Jeg synes nu 20 år lyde mildt!

• #9   10. maj 2006 Men han får vidst kun omkring 1 år. Desværre.

brian H < Det er ikke ham fra jv.dk, men det er nu også fryd! :o) Ham jeg snakker om var vidst oprindelig fra nordjylland.

• #10   10. maj 2006 Vil sku nu give Lars N ret.. 20 år... hallo... det er sku lige lang tid nok... syntes mere 5 år lyder rimlig...

• #11   10. maj 2006 Til Lars N: Når man har haft indbrud 2 gange og det har kostede mit gamle forsikringsselskab over 75.000 kr, der så derefter smed mig på porten, så er det ikke særligt sjovt længere!!!

De skulle simpelthen stilles til ansvar for hvad de har gjordt! Krone for krone... De få jo bare at vide at "fy det må du aldrig gøre mere!!!!"

• #12   10. maj 2006 Ulrik S < Prøv at del 40 tilfælde med 5 år, og så se hvad han så ville få for 1 indbrud. Det er jo latterlig lidt. Eller skal man have mængde rabat hvis man laver flere indbrud? Jeg synes et halvt år for hver tilfælde ville være meget rimelig. Så må han satme lære det. Det nytter ikke noget med de der lallede straffe.

• #13   10. maj 2006 Thor.. Men voldtægt giver ikke engang det halve af 20 år.. Men det er jo også dobbelt så slemt at stjæle biler.. Eller hvad ?.. 20 år er et kvart liv.. Det er sindssygt længe.. Efter min mening er 1 år nok, og så helvedes stor bøde..

• #14   11. maj 2006 Lars N < Hvad tror du selv? Selvfølgelig er indbrud ikke i nærheden af at være lige så slemt som voldtægt. Straffen for voldtægt er jo også ALT for lav. Det burde give EVIG fængsel. Så'n er det. Der skal jo strammes op over hele linjen, og ik kun på kriminalitet mod biler.
    Men hvad fa'n skal det hjælpe at give en eller anden forstyret junkie en bøde?? Ham her har ca 40 erstatnings sager på halsen (der i blandt 3 hvor det er en hel bil der skal betales). Han har jo ingen penge!

Kommentér på:
Så er han buret inde.

Annonce