{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
669 visninger | Oprettet:

Tina B
Tina B
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 4

Periodisk startproblem {{forumTopicSubject}}

Har periodisk startproblem på min peugoet 106 , 1,4 98 , vi har efterhånden opgivet at finde fejlen da der er skiftet en del dele uden held , har fået kørt test ved min mekker , men den siger nul fejl ?? men en fejl er der , den kan starte fint en periode 2-3 uger , og så begynder den på sit pjat igen og vil mene at den vil lager den fejl , så der er nok kun en vej at få renset computer og så kørt fejlsøgning , nogen der kender et godt og billigt sted i Odense og gerne hurtigt , eller måske en der sidder med udstyret til at gøre det ? Inden jeg går helt banana ??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Periodisk startproblem
  • Finn J
    Finn J Tilmeldt:
    jul 2014

Følgere: 14 Svar: 2.886
    #1   20. sep 2014 tjek de ledninger der går fra relæ til starter og fra tænding til relæ det kan også være din tændingslås

• Tina B
    Tina B Tilmeldt:
    sep 2014

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 4
    #2   21. sep 2014 Vi har selv lidt mistanke til tændingslås , men kan en fejl der lager sig i computer , tændingslås er ikk noget vi bare skifter for prisen er omkring 1300 kr og så moms oven i , så derfor vi overvejet at få læst den computer ved peugoet eller et andet sted hvor de har programmet til det

Kommentér på:
Periodisk startproblem

Annonce