{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.224 visninger | Oprettet:

Henrik L
Henrik L
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 12

Forskel på stålfælge...fatter hat {{forumTopicSubject}}

Hej gutter

"This item does not fit Peugeot 107 2013 -- [2005-2014] Hatchback 1.0." smiley

Er en meddelse jeg har set en del i mit søgen efter nogle nye Peugeot kapsler på Ebay.

Er der forskel på stålfælge, siden de skriver en 206'er på listen men udelukker en 107?
Samme diameter self

Vh Henrik

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forskel på stålfælge...fatter hat
  • #2   21. sep 2014 Nu forstår jeg ikke helt, men hvis det er er hjulkapsler du kun skal bruge så skulle de gerne passe bare diameter er den samme, men med hensyn til fælge så køre peugeot normalt med 4x108 i krydsmål og peugeot 107 køre med 4x100 i Krydsmål så derfor passer den ikke med andre peugeot'er smiley

• #3   21. sep 2014 Nogen af de små peugoet har kun 3 hjul bolte

• Henrik L
    Henrik L Tilmeldt:
    apr 2011

#4   21. sep 2014 Tak drenge.
    Troede sgu lige et sekund at der var forskel på stålfælgene Peugeot modeller i mellem, men igen det er jo Ebay.
    Jeg har dog i tidernes morgen været udsat for at have købt nogle fine kapsler, som ramte på i midten inden der var fuld kontakt i fælgkanten, så der er sikkert nogle der ikke passer 100% på alle stålfælge.

Der findes rigtig mange fine uorginale/universale kapsler, jeg synes bare mange af dem buler lige lovligt meget ud. Det ser pænere ud når kapslen er forholdsvis lige. Som de originale synes at være. Just IMO.

• #5   21. sep 2014 de passer ikke på 107 fordi den 14" stålfælg har en anden udformning... det er toyota stålfælg smiley

• Henrik L
    Henrik L Tilmeldt:
    apr 2011

#6   21. sep 2014 Fedt en ny udfordring.
    Så hvis jeg fx finder en fed 14" kapsel som sidder på en, eksempelvis 208, så skal jeg kan jeg ikke regne med at den vil passe på en 107 trods samme diameter. smiley
    Nu ved jeg jo heller ikke om det bliver til noget, da Peugeot ikke mener det er vigtig at have links der virker til deres tilbehør....for gud ved hvilken måned i streg. smiley

• #7   21. sep 2014 tror det er lettest for dig at køre hen til den nærmeste Peugeot forhandler og hører hva de har smiley

• Henrik L
    Henrik L Tilmeldt:
    apr 2011

#8   21. sep 2014 Hej Morten
    Du har ret smiley

Kommentér på:
Forskel på stålfælge...fatter hat

Annonce