Toyota aygo med startproblemer {{forumTopicSubject}}
Kære kloge mennesker
Er der nogen herinde som har købt en sprit ny aygo, som så har start problemer?
Jeg købte en helt ny den 6 maj i år. Så gik der en måneds tid og så begyndte den og bare fedte rundt i starteren. Det gjorde den 5-7 gange og så tog den fint fat. Den blev målt igennem på toyota og de kom frem til at tændingslåsen var defekt fra fabrikken af. Og de skiftede den. Og det hjalp. Og pudsigt nok gjorde den det ballade i starten hver gang det havde været regnvejr, men senere også uden regnvejr. Nå men de skiftede den for et par mdr. Siden, og den har startet fint efter. Så gjorde den det dælme igen idag. Fedtede rundt i starteren og tog først fat anden gang jeg drejede nøglen og så var der ingen ting. Det gjorde den så ved to stop i byen. Så kørte jeg igen en times tid efter, og der startede den fint... Hvad pokker er der galt, og hvad pokker gør jeg og siger jeg på toyota? Det kan da ikke være rigtigt. I morges var det regnvejr igen. Men det burde den da kunne tåle. Det har vi regnet mange gange efter jeg fik skiftet den tændingslås og der har ikke været noget problem... Og de har hadft målt den igennem uden at finde nogen fejl ud over den tændingslås som jo er skiftet. Det er jo ikke nemt og finde sådan en periodisk fejl. Kan man kræve at få en anden bil samme model eller handlen gå tilbage? Nu et den jo 4,5 mdr. Gammel og kørt 10000 km. Men det kan jo ikke være rigtigt en helt ny bil har periodiske startproblemer. Kom gerne med gode råd og erfaring.
Hilsen Nini ??
sep 2006
Følger: 49 Følgere: 56 Biler: 1 Emner: 71 Svar: 4.060
feb 2013
Følger: 5 Følgere: 9 Biler: 2 Emner: 17 Svar: 2.795
Men kør da ud til Toyota og sig de ikke har lavet det ordenligt.
apr 2011
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 16
feb 2013
Følger: 5 Følgere: 9 Biler: 2 Emner: 17 Svar: 2.795
apr 2011
apr 2011
jul 2004
Følger: 49 Følgere: 58 Biler: 3 Emner: 46 Svar: 6.364
apr 2011