{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.139 visninger | Oprettet:

Bilmesser.dk
Bilmesser.dk
Følger: 1 Emner: 15 Svar: 6

Ballade hos Striben Esbjerg! {{forumTopicSubject}}

Esbjerg Kommune har for kort tid siden meldt ud, at der ikke bliver givet penge til Korskro-banen i Esbjerg - på trods af at de unge har lukket al ulovlig gaderæs ned siden 2011 og de har efterlevet alle kommunens ønsker, vælger kommunen alligevel at droppe banen.

Nu iværksætter de unge at straffe kommunen og afvikler igen ulovlig gaderæs på Havnen.

Læs meget mere her: http://bilmesser.dk/nyhed.php?id=458

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ballade hos Striben Esbjerg!
  • #1   24. sep 2014 Ingen overraskelse desværre! Men kan godt forstå, de unge håbede

• Chief Quimby
    Chief Quimby Tilmeldt:
    dec 2012

Følger: 1 Svar: 114
    #2   24. sep 2014 Der er folk omkring korskro banen, der har arbejdet intens på ikke få den bane til 201m, det er lykkes dem.

• #3   24. sep 2014 ud fra det Morten Henriksen selv siger i artiklen så har flere nøgler personer der i blandt ham selv, været/blevet passive så er det jo næsten klart det falder sammen og det ulovlige ræs kommer frem igen, om det er vejen frem tvivler jeg på og ville nok give endnu mere ramaskrig fra modstandere og det er vel i bund og grund forståeligt nok til et vis punkt.
    dermed ikke sagt at jeg synes kommunens afgørelse og påstande er rigtige, det er de bestemt ikke. striben Esbjerg har jo som sagt flere gange holdt sig i skindet siden 2011 og frem til nu i håb om det kunne lade sig gøre men er så blevet nægtet støtten i sidste ende... man kan jo så sige det er ris til egen røv både for kommunen i og med striben igen vil afholde ulovlig ræs og så striben selv der får dårlig omtale igen igen.

det er praktisk talt som og forsøge og få en politiker til og udtale sig sandt, det kan simpelthen ikke lade sig gøre.!!

• #4   24. sep 2014 vil dog lige sige at det ikke er STRIBEN-ESBJERG der afholder race't

• #5   24. sep 2014 mike a

det kan du måske have ret i men det giver jo stadig ris til egen røv for alle der har med det og gøre og i sidste ende også striben Esbjerg.

• #6   24. sep 2014 Så skal vi jo bare have gang i ulovligt gaderæs igen. Evt lukke byen af som for 7-8 år siden.

• Chief Quimby
    Chief Quimby Tilmeldt:
    dec 2012

#8   24. sep 2014 Kommunen har jo lyttet til alle, der har interesse i hvad der skal køres. Da der også er lagt op til andre former for race, har der været indblandet andre klubber der kører motorsport. De har kæmpet for der ikke kom en 201m bane, og det lykkedes dem at overbevise kommunen om det ikke var god ide

• #9   24. sep 2014 chief Quimby

de altså kommunen kan jo bare se på hvordan det bliver taklet i udlandet, anderledes fortalt de kan jo ikke se bort fra det faktum at der er tusindvis af unge/ældre der har interesse for den form af motorsport..
    ved godt de lande jeg hentyder til har er en del af de bilproducerende lande og netop de producenter går aktivt ind og støtter op omkring ræs generelt bare motor sporten...Opel og VW er gode eksempler på der bliver støttet.

er trods alt intet farligt i det når sikkerheden er der og det er der jo f.eks ved DHB når der bliver kørt quarter mile løb.

• #10   24. sep 2014 Kunne man måske ikke få Striben-Esbjerg til at komme med indover dette? smiley Det kunne da være super, synes jeg ihvertfald? smiley

• Chief Quimby
    Chief Quimby Tilmeldt:
    dec 2012

#11   24. sep 2014 Jo de kan vælge og se bort fra det, da når der endelig er lovlig race rundt omkring i landet, kommer der næsten ingen folk, og de kan så se folk pive om mandagen over de ingen bane har.

• #12   24. sep 2014 Jo okay.
    Jamen de eneste baner jeg lige kender til, er den i aalborg og så den i korskro?

• #13   24. sep 2014 Nu har jeg ikke fulgt med i sagen, men hvis der på skrift er givet lovning på noget, hvorfor er der så ikke nogen der tager fat i pressen? smiley Kunne da sagtens forestille mig at EB vil tage sagen op.

Kommentér på:
Ballade hos Striben Esbjerg!

Annonce