{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
885 visninger | Oprettet:

Amerikaner biler. {{forumTopicSubject}}

Hejsa derude.

Alle i kloge hoveder som har oceaner af erfaringer med amerikaner biler, fortæl mig lidt om holdbarhed af sådanne biler ? vi snakker alders mæssigt oldtimere.

6,2 v8 diesel, er det motor jeg går efter, måske i noget silverado, blazer, sierra eller lign. vil bruge den som hverdags vogn.

FORTÆL FORTÆL FORTÆL smiley

Tak på forhånd


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Amerikaner biler.
  • #1   30. sep 2014 6,2 er jo en gammel svend uden turbo, en traktor mildt sagt, alle har deres fejl… fords 7,3 er virkelig stærk med eller uden turbo.. men generalt for gamle biler, er jo de kræver vedligehold mere end andre

  • #3   30. sep 2014 vil selv rigtig gerne have en en gammel dodge ram 2500 op til årgang 1997, hvor de stadig kører med mekanisk pumpe. skal under ingen omstændigheder have noget chevy, synes personligt det er noget lort at skrue på, gjorde det en del da jeg arbejde i USA sidste år.
    dodgen virker også mere "frisk" end chevyerne gør, ihvertfald når vi snakker benzin smiley


  • #4   30. sep 2014 Læser at nogen skriver herinde at de køre omkring 10 på literen , er det det ikke lidt optimistisk for en 6,2 diesel

  • DisConFlubberated
    VIP
    DisConFlubberated Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 49 Følgere: 67 Biler: 2 Emner: 46 Svar: 5.741
    #5   30. sep 2014 Ram 2500, er det ikke den der kører med en cummins 6BT5,9 motor? De går bare pissegodt, er nemme at skrue i og skulle gerne være billig i reservedele også...

  • #6   30. sep 2014 thorbjørn min 7,3 turbo diesel v8 gik fint 8-9 stykker… deutsche agg… 3 på literen, så er det da med bund gas og 3500kg på krogen… de kan nu fint gå 6-7 blandet kørsel… men nu køber med heller ik sådan en for at køre grønt

  • #8   1. okt 2014 så køre man da også med hovedet under armen..! min gik 5 hvis den skulle arbejde hårdt

  • #9   1. okt 2014 DisConFlubberated

    jo det er lige præcis sådan en motor de kører med, det er en traktormotor, case har kørt med de motor i nogle af deres ældre modeller smiley


  • DisConFlubberated
    VIP
    DisConFlubberated Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 49 Følgere: 67 Biler: 2 Emner: 46 Svar: 5.741
    #10   1. okt 2014 I det højeste marinetrim, mener jeg at de laver 325 hk ved 2300 rpm, med den store række pumpe, stor holset turbo og søvands kølet intercooler. De kan jo sagtens tunes yderligere, men holdbarheden bliver så også derefter, som med alt andet... Men ja, det er en hårdfør motor der bliver brugt til mange forskellige ting...

Kommentér på:
Amerikaner biler.

Annonce