{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.880 visninger | Oprettet:

Hvad er det dummeste du har gjort i trafikken {{forumTopicSubject}}

Vi har jo nok alle gjort noget dumt vi har fortrudt bagefter.Eller da vi var unge.
Jeg lægger ud.Det er ikke noget jeg er stolt af.

En morgen jeg skulle ud at køre havde der været 15-20 graders frost.Vinduer havde både is lag inde og ude.
Skrabede kun is undenfor.
Tog chancen og havde kun et lille hul i foruden at kigge ud af.
Bilen skulle nok stå 15-20 min med motor igang og med blæser før den var tøet op.
Politiet stod 500 meter væk og tjekkede folks ruder.
Måtte op til en ny køreprøve.Bestod teoriprøve med nul fejl.Har ellers været elite bilist hele livet næsten.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad er det dummeste du har gjort i trafikken
  • #1   30. sep 2014 Det dummeste jeg har lavet, var at samle en langhåret Hippi op som ved nærmere eftersyn viste sig at være en mand... LANGT HÅR ER HERMED FORBEHOLDT KVINDER - af hensyn til svagtsynede egern !!

• #2   30. sep 2014 I mine vilde lærlinge tider var jeg en morgen LIGE kørt hjemmefra på vej mod værkstedet, da jeg i rundkørslen lige hvor jeg bor så en masse unge stå og vente på bussen. det var da klart, de skulle sgu da lige se hvad sådan en Saxo kunne på kold motor, så den fik både med spind og larm ud af rundkørslen. Længere nede af vejen stod snupjensen jo naturligvis med deres laser og jeg blev målt til 86 i en byzone - bum, betinget frakendelse med kørselsforbud. Så var jeg sgu pludselig ikke så smart længere smiley

• #3   30. sep 2014 Overhalede en civil politibil på motorvejen med 180 en morgen jeg var kommet lidt for sent af sted. Det resulterede selvfølgelig i kørselsforbud.

• #4   30. sep 2014 burde bare ha knaldet min eks istedet for at flytte sammen med det...

• #5   30. sep 2014 Det var jo ikke dumt hvis man slap af sted med det smiley

• #8   30. sep 2014 Havde ødelagt gevindet på kardanen til det ene forhjul og måtte opgive at sætte møtrikken på - nåh hvad, den sad jo godt nok fast alligevel, men pludselig efter et stykke tid, fortsatte forhjulet ligeud uden bilen fulgte med.

• #10   30. sep 2014 det var nok sidste år i oktober efter jeg lige havde fået bilen lavet for 17k pga snittede et rådyr med fronten og jeg efter 2-3 ugers kørsel med nymalet bil og fin som den var ville overhale en bus på små veje det endte med 60-70 km/t ind i et vejtræ for mig pga rabatten og et hul derude som løftede begge forhjul

profilbillede
  • #11   30. sep 2014 Tilbage i 2001 på vej hjem fra en kammerat (vi boede begge i Odense) havde det regnet lidt sen aften, så jeg hyggede vældigt i min Opel Manta med at tage alle sving ret så sidelæns. Rigtig lækker gang drifting. Jeg bemærkede at der var en bil der forsøgte at hænge ret godt i, men tænkte ikke mere over det. Efter at have kørt tværs igennem Odense sidelæns viste det sig at det var en civil patrulje der havde forsøgt at følge så godt med de kunne, og de indhentede mig så da jeg kom hjem hvor jeg parkerede pænt på parkeringspladsen foran min lejlighed.

En meget meget sur og fornærmet grønskolling af en et-stjernet fløj lige op i næsen på mig og skældte mig huden fuld. Endte med at blive kaldt til syn med bilen da han ikke troede på den ikke var tunet, og fik noget nært mit livs største skideballe. Kæft han var gal..

• #12   30. sep 2014 Kørte en smule påvirket med 3 andre personer i min bil.
    Det er noget der aldrig nogensinde skal ske igen!

Havde jeg kørt en ned eller ind i en, så var helvede brudt løs.

• #14   30. sep 2014 har lavet nogen dumme ting efterhånden. nok den dummeste var at køre om kap med en chevrolet cruze ud mod motorvejen på grenåvej.

• #16   30. sep 2014 Bakkede ind i en lygtepæl, mens jeg drak en tår af min øl, er du gal en tår jeg fik!

• #17   30. sep 2014 Der er flere ting.. Men husker nu denne ret godt - uden uheld heldigvis.

Da jeg havde min RS2000'er kommer jeg kørende nok en 100-110 stykker, og der kommer et helleanlæg hvor der så fra min side (højre sidevej) kører en lastbil ud + 2 biler og jeg VED bare at jeg skal bremse ned for det lort - og haaader når folk gør det pis.
    Så jeg trykkede speederen i bund og kørte venstre om helleanlægget (det var to-delt, så det skete i midten) og op ad bakke..................

Adrenalinet pumpede lidt, men jeg var forbi.
    Kæft det var fjollet.

• #18   1. okt 2014 I mine unge dage kørte jeg et par gange 120km/t igennem Middelfart.
    Der skete ikke noget, men set i bakspejlet kunne der meget nemt ha gjort det.
    I dag ville jeg aldrig nogen sinde komme over 60km/t.

Men det er jo bare som så mange andre siger.
    Når man lige har fået kortet, så tror man er udødelig og kan det hele.
    Men det er man ikke, Og det kan man IKKE!. Havde jeg kørt nogen ned så ville jeg ikke kunne leve med mig selv.

• #20   1. okt 2014 fik et blowjob på vej til stranden og kørte en bambi ned. måske ikke dumt men ihvertfald træls..

• #21   1. okt 2014 Kender også en (bestemt ikke mig).. der fik en blæser i vindtunnelen da han pludselig af ukendte årsager kom lidt ud i rabatten, hvor han kom til at køre i et hul... Trunte Nielfisk blev sq så bange, at hun kom til at bide hjelmen halvt af brandmanden.. han måtte på skadestuen og sys.. og hverken bil en brandmand blev helt det samme igen :S

• #24   1. okt 2014 Tror godt jeg kan være med her smiley
    Overhalede en saltvogn på motorvej og tænkte "fuck en knold, det jo ikke glat" 2km senere havde jeg pløjet 150 meter hegn op.

Bad min kammi der sad i passagersædet om at hive håndbremsen og ramte en lygtepæl.

Lå og legede på en p-plads og fik øje på et lille juletræ, og tænkte "HA! det kan jeg sgu godt jorde" der stod så en stor beton klods bagved.

Har hoppet på taget af min egen bil i en ordenlig brændert.

Mig og en kammi bandt min bil fast til en stor kran nede på havnen for at brænde dæk af......sådan en gammel våd strop kan altså godt sidde RIGTIG godt fast smiley

Vil lige sige til mit forsvar at det er 6-7år siden den opførsel stoppede, man er jo kun ung en gang smiley

• #25   2. okt 2014 Lå og legede på en ødet p-plads en vinter... fuld smader på baglæns og så hive i rattet og så skride rundt - gik skide godt lige indtil der stod en 20-30 cm høj kantsten smiley kantstenen blev stående og min alufælg sad ikke sammen mere og luft var der heller ikke mere af i dækket

• #27   2. okt 2014 Kørte engang ræs på en grusvej i en baghjulstrukken bil - i en kurve ville jeg motorbremse og bilen overstyrede selvfølgelig i det løse grus, ramte en træstub med det ene forhul og endte på taget - det så sjovt ud da træerne drejede rundt på hovedet foran forruden, men bilen var totalskadet - siden har jeg så vidt muligt holdt mig fra baghjulstrukne biler.

• #28   5. okt 2014 Havde en golf 2 TD, min diesel makker hjalp med at lave pumpen om, så den ku gi mere end bare skruet... Den skulle jo bare lægge en ordentlig pæl. (Man er vel farmer). Kørte så rundt i Varde, så en kammerat på fortovet, skulle lige vise hvor meget den ku ryge, så lavet lige en u-vending i krydset, og holdte den på bremsen et par hundrede meter...
    Ham der sad ved siden af, sagde: prøv lige at slippe gassen, det ligner fandme blå blink...
    Tågen lettet og han havde jo ret.. For satan ham politi manden var sur, han tændt hel af.. Kom med en længer søger forklaring på at der var en defekt pakning, de så os min u vending, fik en indkaldelse til syn, og en bøde..
    Min kammerat stod flad af grin 50m længere fremme...
    I indkaldelsen til syn i feltet: unødig støj/røg, var støj streget over...

• #29   5. okt 2014 Det dummeste jeg har gjort?
    - Kørt fransk.

• #30   5. okt 2014 Som lærling brændte jeg en kobling af, efter jeg havde set et "drag race" i top gear der blev startet i 5. Gear

• #31   5. okt 2014 Mark M .
    Haha det var sgu også et højt gear og starte i.
    Jeg har prøvet og starte colten i 3 gear (kiggede ikke på gearstangen, men troede at den var i første)... Og det gik udmærket smiley . Motoren er ikke så momentsvag som man skulle tro.

• #32   5. okt 2014 Falco
    Synes jeg også det var, men de havde jo gjort det i Top Gear så jeg kunne da også!
    Det kunne jeg nu ikke rigtig (har måske og husket afsnittet forkert)
    Men mester var bestemt ikke stolt, af at udlejningsbilen fik hele værkstedet til at lugte af brændt kobling.

• #33   5. okt 2014 Da jeg i min ungdom på knallert kørte op i røven af en kvie med nylig tyndskid.
    Mvh KP

• #35   6. okt 2014 Flygte fra panserne og gemme mig i mcD parkeringsplads

• #37   6. okt 2014 Da jeg havde min E30 og det var rigtig hård vinter, skulle jeg lige lave en nedgearing fra 70 som en racerkører! Hvad jeg ikke havde taget højde for, var at vejen var som brun sæbe. Resultat: begge baghjul blokerer, bilen går ud og jeg ryger rundt hurtigere end jeg kan nå at blinke.

Man føler sig ikke så sej når man holder mod kørselsretningen midt på Frederikssundsvejen og trækker kø....

• #38   7. okt 2014 Jeg ved slet ikke hvor jeg skal begynde..

man skulle synes at da jeg blev stoppet af politiet som 15årig i en bil som jeg havde "lånt" af min far ville være i top 5.. men det er ikke engang tilfældet, har gjort mange dummere ting som jeg slet ikke tør skrive på nettet smiley er heldigvis blevet klogere smiley

• #39   7. okt 2014 Fyldte engang 50 liter Benzin på min Diesel passat. NU forstår jeg hvorfor der er telefon forbud ved tank anlæg smiley

• #40   7. okt 2014 Jeg har også et par bummerter på listen:

- Til min køreprøve kørte jeg udfra ubetinget vigepligt, ca 50 meter inde i prøven. Desværre kom der en politibil, som måtte bremse for mig. Dumpet!
    Vil dog stadig hævde at politibilen kørte lige lovlig stærkt og jeg havde urimeligt dårlige udsigtsforhold.

- 1 måned efter jeg endelig fik kortet, valgte jeg at parallelparkere min VW Boble, 2 meter inde i en stor hæk. Til stor morskab for de ca, 50 unge mennesker der så det.

- Skulle engang køre fra Roskilde til Holbæk, en stivfrosen morgen i november måned. Syntes ikke det virkede glat på motorvejen og rystede på hovedet af alle dem som kun kørte 80km/t. Da jeg når til broen ved afkørslen til Gevninge, ligger der 5-10cm sne/sjap/is og så kørte jeg pludselig sidelæns med 120-130km/t. Måtte ind og møsse autoværnet med snuden og det kostede så en hel ny front.
    Da bilen var blevet lavet, malet og var klar igen, kørte jeg et rådyr ned. Så må man bare forfra igen...

Og så ellers et hav af smådumme ting, men vil gerne pudse min glorie og sige at jeg aldrig har kørt spritkørsel! smiley

Kommentér på:
Hvad er det dummeste du har gjort i trafikken

Annonce