1.101 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 18 Svar

Hvor skal man købe plastidip? Hvor skal man købe plastidip?

Hey bg. Jeg vil igang med at sprayfoliere/plastidip. Jeg har kigget på spraywrap.dk på deres starterkit til 2175 kr. Men har i evt. nogle udenlandske sider hvor starterkit, samt "maling" kan købes til billigere priser? Gode råd og erfaring modtages med kyshånd.

http://www.spraywrap.dk/produkter/10-vaerktoej-amp-maskiner/62-earlex-hv5500/ derudover skriver de at den er klargjort til spraywrap.dk's produkter. Kan man også fyre andres produkter i, eller hvordan skal det forståes?

På forhånd tak.

Kilde: Biltesteren
TOYOTA LANCERER SEKS NYE ELBILER!
Slå lyden til
00:00
/
10:16
LIVE

NOW PLAYING

VW ID.4 GTX - OVERRASKER!

NOW PLAYING

TIL WAGRAIN OG HJEM I HALLES MINIBUS!

NOW PLAYING

MIN BMW E30 FÅR NY CHANCE

NOW PLAYING

NOW PLAYING

BYD TANG ER IKKE HELT FÆRDIGBAGT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

STATUS PÅ MIN BMW E30!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

TOPFART I VW ID.3 GTX!

NOW PLAYING

ALFA ROMEO JUNIOR - NOGET ER GALT!

NOW PLAYING

BYD ATTO 2 - OVERRASKER STORT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

AT ANMELDE EN SPRITBILIST!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NOW PLAYING

MERCEDES-BENZ G 580 - 100% ELEKTRISK G-KLASSE!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NY TESLA MODEL Y

NOW PLAYING

NOW PLAYING

POLESTAR 4 MED 1900 KG PÅ KROGEN!

NOW PLAYING

I AUDI A5 AVANT TIL ST. ANTON!

NOW PLAYING

KAN MIN BMW E30 REDDES?

NOW PLAYING

NOW PLAYING

BMW E30. SKAL DU HJÆLPE MIG?

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ifö cera fyldes langsomt+skyller ujævnt i kumme 1.300 kr.
  • Tilslutning af strøm/v flytbare vægge 1.200 kr.
  • hænge en hattehylde. En skrue knækkede under installationen. Har brug for hjælp til at fjerne den knækkede skrue og hænge hattehylden op 450 kr.
  • Knallert 45, forhjul/bremse reperation, inden 11:30 1.592 kr.
  • Damprensning af sofaer 800 kr.
  • 4 lamper skal fjernes, og dækkes af. 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor skal man købe plastidip?
  • #1   22. okt 2014 Ebay... Der er også en masse der er klar til at blive hærpet på

• #2   23. okt 2014 http://www.plastidip.co.uk/

• #3   23. okt 2014 Gør dig selv en tjeneste og brug pengene på almindelig folie, istedet for.. Kig forum igennem og læs andres mening omkring plastidip og sprayfolie.

• #4   23. okt 2014 Folk mening om plastidip er ikke en mening som selve produktet ( som regl ), men om det enten er noget pis at få af og i den dur der. Eller at de kalder alle sprøjtbare produkter plastidip, også alle kopi produkterne.

Det hele bunder i man ikke kan finde ud af og påføre det korrekt, eller man benytter et kopi produkt.

• #5   23. okt 2014 Fis i en hornlygte.. Har selv arbejdet med det og kender flere der gør eller har gjort.. Produktet er opreklameret og virker sikkert fint til småring, men absolut ikke til hele biler, i længden.

• #6   23. okt 2014 Der må være noget i gør forkert, så sent som i sidste uge fjernede jeg dip der har siddet på en hel bil i mere end 2 år uden problemer, det tog ikke en time! Men aftøring i falser kan være lidt bøvlet

• #7   23. okt 2014 Har ikke snakket om at det er svært at tage af. Produktet holder ikke og bliver hurtigt grimt.

• #8   23. okt 2014 Har nu ingen problemer med at få det til at holde, men det kommer jo en hel del an på hvordan man vedligeholder og vasker den og om den har fået dipcoat.. Dipcoaten er næsten uundværlig i dagligt brug, da den forhinder alle de små ridser der kommer samt negleridser mv. Og ja, der er noget struktur i iforhold til folie, men prisen er stadig også lavere.. Alternativt til rigtigt folie vil jeg hellere anbefale liquidfilm, som er vandbaseret og polerbart.

• #9   23. okt 2014 Har prøvet med rigtig folie, og det har jeg simpelthen ikke evnerne og tålmodighed til.

• #10   23. okt 2014 Ved dette firma kan du få alt det du ønsker som du ser i youtube klip fra dip your car.

Jeg ville ikke vælge andre end dem http://xn--dipyrcar-95a.de/

• #11   23. okt 2014 Kan se at kj-tek forhandler samme produkter og ville derfor vælge derfra.

• #12   23. okt 2014 De kan ikke få rds altså dip fra usa da det er imod eu regler at eksportere det smiley men alt andet kan jeg også hjælpe med - dippen i eu skal bare fortyndes 1:1

• #13   23. okt 2014 Lyder som om jeg skal bestille fra dig kj-tek. Kan du evt. anbefale en sprøjtestation? Synes ikke jeg kan se, at du også sælger det på din side.

Og måske kan du lige forklare mig hvordan dipcoat samt basecoat skal bruges. Skal basecoat bruges hver gang, og skal det enten være sort eller gråt?

• #14   23. okt 2014 Basecoat er vel BaseLak, altså farven.
    OG dipcoat må være beskyttelses lakken, Klarlak.

men ret mig smiley

• #15   23. okt 2014 Ved ikke om det bare er mig der er dum på det område. Men jeg synes, at have læst mig frem til, at man nogle gange skal bruge en slags grunder, inden man påføre den endelige farve? (og ja, snakker om plastidip, ikke en normal lakering smiley )

• #16   23. okt 2014 Kj-tek, i know. Har skam været i længere dialog med dem. Men ellers tak for info smiley

• #17   23. okt 2014 Vi kn tage den over privat, men nej, har haft sprøjtestationer men var ikke andet en bøvl med det, da de fleste kunder ikke kunde finde ud af at rense eller samlede dem forkert igen smiley men en earlex 2901 vil jeg anbefale, svare gerne på dine spørgsmål om dipcoat, basecoat og hvad der ellers måtte være, men skriv mig en pb med info om det du skal dippe.

• #18   23. okt 2014 Men dipcoat er en forsejling lidt som en almindelig lak forsejling. Den hjælper med at gøre overfladen mindre sticky og meget mindre sårbar over for ridser

Basecoat er et udtryk man bruger, hvis du vælger at skulle have pearl pigmenter oven på, hvis du bare skal have en standart farve behøver du ikke en "basecoat" hvis den skal være en mørk farve, skal den være lys, skal du bruge en gun metal som grunder ( basecoat )

Kommentér på:
Hvor skal man købe plastidip?

Annonce