{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Erfaringer med Ford 1,6 TDCi
  • #1   2. nov 2014 Jeg har selv en C-Max 1,6 TDCI fra august 2010. Jeg har fået at vide flere steder fra at der ingen problemer er, så længe man overholder sine olieskift og bruger olie af god kvalitet.

• #2   2. nov 2014 jeg har haft en - det var den billigste bil pr km jeg nogen sinde har haft - og jeg nåede at køre 160.000 km i den..

• #3   2. nov 2014 Min far havde en C-Max fra 2009 med den motor, han kørte 230.000 km i den på 4 år, uden de store problemer med motoren.
    Men der var vist nogle problemer med de tidligere modeller af den motor.

• #4   2. nov 2014 Personligt synes jeg du skal øge budgettet lidt og gå efter den faceliftede model fra 08-10, dem hører man i hvert fald sjældent om at der er problemer med.

• #5   2. nov 2014 Det er den motor der har været så meget om i medierne,hvis man ikke skifter bundkarret ud risikere man at den samler møg som på et tidspunkt så ødelægger turbo.De er slemme til at få overfladerust ved bagdør/bagskærm.Men ellers er det en dejlig bil.

• #6   2. nov 2014 Super! Tak for god respons alle sammen smiley Det lyder jo ikke til at det er noget problembarn. Et bundkar er vel også til at overkomme, så længe man ved det skal gøres inden det er for sent. Rusten havde jeg også set, det er de ret slemme til ved bagskærm som du siger Jan.

Og med hensyn til årgangen, er der faktisk ikke en eneste til salg på DBA nyere end 2008. I hvert fald ikke på papegøjeplader, hvilket er hvad jeg søger.

Må jeg spørge dem er jer der har haft en, hvad i fik den til at køre literen? Bare i ca. tal

• #7   2. nov 2014 Jeg kører en 18-19 km/l uden at anstrenge mig.

• #8   2. nov 2014 Der er i øvrigt nogen stykker til salg på bilbasen.

• #9   2. nov 2014 Og min er en 109 hestes model btw.

• #10   2. nov 2014 Den skifter navn fra focus C-max til bare C-max omkring 08 smiley

• #11   2. nov 2014 Jeg har kørt 367000 km i en 2004 1,6 tdci. Primært motorvej med pedalen i kælderen. Den gik 14 km/l. Tror ikke nogen kan få den længere ned. Når konen en sjælden gang kørte en længere turne den gik den snildt 18km/l. Tror også højere er muligt.

Kommentér på:
Erfaringer med Ford 1,6 TDCi

Annonce