{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Alufælge fra Taiwan
  • #1   11. nov 2014 Stortset alle fælge er snart produceret i asien. Selv Chip Foose fælge har et "Made in China" stempel og det er fælge til 20.000 kr.

Tror sagtens kvaliteten kan være fin, da de jo er designet i Italien formentlig og så har de bare rykket produktionen derned.

• #2   11. nov 2014 jeg har været på bbs fabrikken i tyskland og jeg var squ noget overrasket over hvor sløset de var med fælgene inden de blev lakeret.
    de rå ubehandlede alufælge lå udenfor i store stakke og var udsat for vejr og vind.
    så jeg tror det er hips som haps hvor fælgene bliver lavet, bare de får en ordenlig forbehandling og at lakering osv er i top

• #3   11. nov 2014 mente chip foose fælge blev lavet i Californien hvor deres hovedsæde er ?

• #4   11. nov 2014 Så er det jo ikke nemt. Man kan jo ikke vide om den fabrik der producerer maler dem ordenligt.

• #5   11. nov 2014 allan r

fælge bliver produceret efter iso standarder og skal kunne opfylde diverse forskrifter..

• #6   11. nov 2014 R M

At de bliver produceret efter iso standarder gør dem ikke bedre, det gør dem bare ens-artet.

At et firma er iso-godkendt betyder heller ikke at de laver noget godt, det betyder bare at de kan lave samme fejl på alle enheder.

• #7   11. nov 2014 Rune C

iso standarden betyder altså i fælge sammenhæng at alu blokken de bliver lavet ud fra har en høj standard, i den process går man ud fra A til D er så kvaliteten af produktet A og B er kvalitets fælge som originale fælge som regel har og diverse high end fælge(høj pris klasse) C og D kvalitets fælge er gerne dem man køber i f.eks Thansen biltema osv lettere formuleret discount varehuse.
    skal så siges at high end fælge producenter godt nok sælger deres fælge igennem discount huse men det er så C og D kvalitet.

• #8   11. nov 2014 Fælge fra Taiwan plejer at være af god kvalitet, og tæt på italiensk kvalitet.
    Det er stort set kun fælge fra Kina der ofte er af dårlig kvalitet.
    Så køb du roligt dem.

Kommentér på:
Alufælge fra Taiwan

Annonce