947 visninger
|
Oprettet:
Alufælge fra Taiwan {{forumTopicSubject}}
Hej.
Jeg har netop modtaget et fælg som jeg havde bestilt for at se på det.
Fik at vide at fælget var produceret i Italien. Men på fælget står der "made in Taiwan".
Fælget er fra MOMO.
Er det noget skrammel når det er fra Taiwan?
Det er fælge til ca 7000 kr.
sep 2006
Følger: 54 Følgere: 54 Biler: 11 Emner: 18 Svar: 79
Tror sagtens kvaliteten kan være fin, da de jo er designet i Italien formentlig og så har de bare rykket produktionen derned.
maj 2005
Følger: 4 Følgere: 13 Emner: 77 Svar: 2.785
de rå ubehandlede alufælge lå udenfor i store stakke og var udsat for vejr og vind.
så jeg tror det er hips som haps hvor fælgene bliver lavet, bare de får en ordenlig forbehandling og at lakering osv er i top
sep 2011
Følger: 10 Følgere: 4 Emner: 29 Svar: 3.112
apr 2008
Følger: 1 Følgere: 54 Biler: 3 Emner: 197 Svar: 677
sep 2011
fælge bliver produceret efter iso standarder og skal kunne opfylde diverse forskrifter..
mar 2006
Følger: 3 Følgere: 1 Biler: 4 Emner: 41 Svar: 312
At de bliver produceret efter iso standarder gør dem ikke bedre, det gør dem bare ens-artet.
At et firma er iso-godkendt betyder heller ikke at de laver noget godt, det betyder bare at de kan lave samme fejl på alle enheder.
sep 2011
iso standarden betyder altså i fælge sammenhæng at alu blokken de bliver lavet ud fra har en høj standard, i den process går man ud fra A til D er så kvaliteten af produktet A og B er kvalitets fælge som originale fælge som regel har og diverse high end fælge(høj pris klasse) C og D kvalitets fælge er gerne dem man køber i f.eks Thansen biltema osv lettere formuleret discount varehuse.
skal så siges at high end fælge producenter godt nok sælger deres fælge igennem discount huse men det er så C og D kvalitet.
apr 2003
Følger: 51 Følgere: 50 Biler: 17 Emner: 187 Svar: 1.636
Det er stort set kun fælge fra Kina der ofte er af dårlig kvalitet.
Så køb du roligt dem.
Alufælge fra Taiwan