{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  BMW SMG: hvorfor - hvorfor ikke?
  • #1   15. nov 2014 Mange fravælger smg udelukkende for det skræmmer dem, årsagen er bla at det hurtigt kan blive en dyr omgang, at renovere systemet hvis det går i stykker, jeg ville personligt selv vælge manuel, men der er jo mange meninger om netop det emne her, men en brugtbil som e46 der er ved at have nogle år på bagen, og kørt de kilometer den skal, så ville jeg ikke en gang overveje smg, bilerne er ved at stå lavt i kurs at man får en fin bil til pengene med manuel, det vil være træls på sådan en bil at smide 20.000,- oveni fordi gearsystemet går i stykker, en manuel gearkasse koster ingen ting i forhold til, og holder os bedre smiley mere elekteonik og kram dyre er det bare at holde lortet kørende og bilen køre sku ikke bedre fordi den har smg smiley

• #2   21. nov 2014 godt være det er mig der ikke har alle fact's rigitge, men hvad jeg ved af, så findes smg gearkasser kun i M modellen..

er det ikke steptronic du tænker på?

mine forældre har en 318 med steptronic, og der er en fed gearkasse.. det spiller bare... jeg kender flere der køre med den type gearkasser og de har ingen props med dem.

de modeller er kendt for at smadder auto gearkasser er x5. men det er fordi folk bruger dem til at trække heste trailer og andet lort med.. en auto gearkasse er ikke god til påhæng.

• #3   21. nov 2014 Der findes ikke ret mange af dem. Jeg tror det er fordi at det var et rimeligt dyrt tilvalg. Men tjek de tyske hjemmesider, der er en del ikke M-modeller til salg med SMG smiley

Kommentér på:
BMW SMG: hvorfor - hvorfor ikke?

Annonce