649 visninger
|
Oprettet:
caliper udluftningsskrue {{forumTopicSubject}}
Hej bg først knækket begge mine udluftning skruer på begge caliper så var ude og købe 2 andre brugte. Efter de blev monteret fandt jeg ud af den ene udluftning skrue har været gået over gevind så tråedene i csliperen er smadret. Udluftningskruen er 7mm ogkan ikke spænd nok til det holder tæt vil det være muligt at skære gevindet op til 8mm og købe en udluftningsskrue på 8mm ? Ved det kan være svært hvis man skal til at bore i hullet større da der risiko for at ramme bunden men når jeg skal gå fra 7 til 8 burde jeg bare kunne sætte snittap i med det samme. Nogen der har prøvet lignende med succes?
okt 2014
Følger: 4 Følgere: 14 Emner: 31 Svar: 3.018
aug 2007
Følger: 1 Svar: 204
Og som Torpedo nævner, så plejer man at kunne få stumpen af udluftnings skruerne ud, ved at svejse en møtrik på, varmen fra svejsningen får tit dem til at løsne sig.
nov 2009
Følger: 71 Følgere: 616 Annoncer: 1 Emner: 570 Svar: 15.758
Kender en vvs mand som bare satte en skrue med pakgarn i, fik den synet, men det er jo kun fordi synsmanden ikke så det, og ikke en metode jeg vil anbefale. Bremser er livsvigtige og der MÅ IKKE FUSKES, det er i yderste instans folks liv der gambles med.
caliper udluftningsskrue