{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
917 visninger | Oprettet:

Peter O
Peter O
Tilmeldt:
11. jul 2013
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4

betinget frakendekse ved 160,74 km/t {{forumTopicSubject}}

Hej med jer!

Jeg blev tilbage i slutningen oktober filmet af en rød bmw over en strækning på ca. 1.800 meter en onsdag aften ca. 20.15

Jeg er lige blevet ringet op af betjenten der foretog målingen. Han har liget fået tallene tilbage fra målingen, og den viser et resultat på 160.74 km/t - altså kun 0,75 km/t over grænsen!!! Hvis ikke det er top nederen så ved jeg ikke hvad der er!..

Mit spørgsmål er om nogen af jer har nogle erfaringer hertil - kan det betale sig at kæmpe, for at undgå en ny køreprøve eller noget?

Ved godt det er helt sort og hvid - grænserne går et sted, meeeen synes godt nok det er meget surt!

Og for at komme jer alle sammen i forkøbet - JA! jeg har kørt for stærkt, og JA! jeg fortjener en bøde for det, det er slet ikke det jeg tvivler så i behøver slet ikke kommentere på det smiley

Go' aften til jeg alle - og kør nu forsigtigt, de ligger på lur :-D!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  betinget frakendekse ved 160,74 km/t
  • #1   17. nov 2014 Er du over 160 klapper fælden, du bliver jo ikke knaldet for 159 bare fordi at det er tæt på 160, så der er nok ikke andet at gøre end at æde den..

  • #2   17. nov 2014 Tror bare du må æde den... Havde det været nede i en hastighed hvor det skilte mellem bøde eller ikke-bøde, så kunne man måske prøve. Men du har allerede overskredet hastighedsgrænsen så meget, at der nok ikke er noget at rafle om.

  • #4   17. nov 2014 Jeg tror at i sidste ende ville det være billigere at betale for et nyt kørekort frem for at køre sager mod en politimand der har måling på dig. Der er jo ikke rigtig noget at gøre mere der, selvom det er surt..

  • Peter O
    Peter O Tilmeldt:
    jul 2013

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4
    #5   17. nov 2014 I har nok ret smiley ...

    Jeg kan da udemærket godt huske episoden og var da også over 160, men slap speederen da jeg opdagede der var en der hængte på... han fulgte mig så 7 - 8 km med 110 hele vejen indtil han satte blinket til ved førstkommende afkørse...

    Det jo bare nederen at være så lidt over - hvis man endelig skal gøre noget skal det gøres ordentlig smiley ... men der er nok ikke andet for at trille omkring en kørelære og lige få opfrisket en ting eller to!


  • #6   17. nov 2014 Jeg har taget mit kørekort et par gange eller 3, og man bliver ganske god til det til sidst smiley

  • Peter O
    Peter O Tilmeldt:
    jul 2013

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4
    #7   17. nov 2014 HAHA Veteran Doktoren - det var nu ikke min plan at gøre det til en vane at blive opdaget smiley

  • #8   17. nov 2014 pay up and smiley

    kørekortet er sgu ikke det dyreste, det er bøden

    kostede mig 1300kr i alt for at generhverve, bøden var dog i en helt anden størrelse


  • #9   17. nov 2014 Der er ikke noget at gøre har prøvet det to gange med 1 km og en gange med 161km over...

    Men det er så slet at tage det pap igen at man død af grin.

    Du skal bare holde dig fra at lave samme nummer inden for din prøve tid det gør ondt skal jeg lige huske at sige.


  • #10   17. nov 2014 Og husk lige på de behøver ikke køre bagved jer, de kan starte med at tage tid på jer imens de kommer imod jer og vende om og følge jer.

    Uha de er blevet gode til det... det giver penge i kassen og spare 1000 vis af dræbte i trafikken.


  • Peter O
    Peter O Tilmeldt:
    jul 2013

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4
    #11   17. nov 2014 > Rene M.. Ja de er sgu blevet rigtig dygtige til at sikre bundlinjen i statskassen... Du siger det er let at tage kortet igen > er det bare teoriprøve og køreprøve og ingen teori eller?...

  • #12   17. nov 2014 Lad os da lige høre lidt mere om den røde BMW, så man ved hvad man skal holde øje med !?

  • #13   17. nov 2014 Sur røv .. Men når det er kamera vogn så er der nada at gøre .. Udover at betale

  • #14   17. nov 2014 Peter

    Det er det hele, sidste gang jeg var oppe til køre prøve var jeg tæt på at dumpe fordi jeg kørte for langsomt og havde haft ham to gange før,,, så han kunne huske hvorfor jeg var oppe.

    De er nogle fjolser.

    Skal det med fart hjælp så skal det bare laves som i Tyskland klip og køre forbud med store bøder, alt dem med at tage kortet igen er noget pjat.





  • #15   17. nov 2014 Hvis i vil vide hvad biler de køre i så find det sted de holder til,,, her på fyn køre et i en del sjove biler A3 der ser ud som en gangster, de køre også i Leon 240hk ,med mere, også kan nogle af dem godt lide at lege og få en til at lege med.

    Det har jeg prøvet flere gane på mc men så skal man bare have en der kan trække fra dem.


  • #17   17. nov 2014 Rene M: Netop ja! Jeg prøvede også hvor vi var 3 biler der lejede lidt - blandt andet en Skoda Octavia RS, og pludselig stoppede den ham den anden - rimelig heldig, men ja du har ret. De leger også lidt er mit indtryk smiley

Kommentér på:
betinget frakendekse ved 160,74 km/t

Annonce