{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gearkasse er gået i spær
  • #1   7. dec 2014 Differentialet har vel smidt nogle tandhjul der så har sat sig i klemme, så det ikke kan udveklse mellem højre/venstre side?

• #2   7. dec 2014 der har ikke været nogle mislyde overhovedet

• #4   7. dec 2014 Hej, da jeg kom kørende i et langt venstre sving, så fuldte jeg vejen til venstre pludselig ville den bare selvoprette helt vildt! så drejede jeg lidt til højre så sagde den et lille knald fra styretøjet, så var den normal igen.

Men fordi det var så glat i går aftens har jeg sikkert ikke mærket at den har kørt med spær fordi der er lorte dæk på så det inderste hjul har bare lavet hjulspind når jeg drejede, men så tilmorgen i dag da jeg skulle køre kunne jeg slet ikke dreje, fordi den køre med 100% spær ;/

• #5   7. dec 2014 så til sidst syntes jeg godt nok at jeg kunne mærke det lidt af den ikke var helt normal, men jeg var ikke sikker, men tydeligt at mærke her i dag når der ikke er glat

• #6   7. dec 2014 Prøv at tappe gearolien af og se om du ikke finder nogle spåner i det, umiddelbart vil jeg sige ny gearkasse eller renovere differentialet.

• #7   7. dec 2014 Du har vel ikke skiftet gearolie for nyligt vel? Og har fået smidt en 80w olie på?

• #8   7. dec 2014 Hmmm, jeg ved det ikke har lige fået bilen, men ham der havde den før sagde at det næsten var skiftet for nyligt, hvorfor da?

• #9   7. dec 2014 Fordi den kan ikke tåle at køre på en almindelig gearolie. Der skal hondas egen gearolie på, da svare til en 5w30 olie.

• #10   7. dec 2014 Nårh okay??
    - Men går udfra det er det differentiale der har sat sig i gearkassen eller bare ødelagt, når jeg har hævet den op med donkraft så drejer det ene hjul fremad drejer det andet også frem??
    - og hvis jeg sætter den i gear mens den er på donkraft også så kan jeg ikke stoppe det ene hjul. Så den køre med 100 % spær! Kan slet ikke dreje uden dækket bare skraber, kun i haven hvor inderhjulet bare kan lave hjulspind

Kommentér på:
Gearkasse er gået i spær

Annonce