{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dækonline
  • #1   16. dec 2014 Det står også i deres handelsbetingelser! Men jeg har personligt kun oplevet dæk der var produceret to år tilbage, hvilket jo ikke har den vilde betydning smiley

  • #4   16. dec 2014 Du er vel ikke nødvendigvis bedre stillet ved at købe dæk i en fysisk butik?

  • #6   16. dec 2014 @Benjamin C: Forstår ikke helt din formulering og derfor giver din sætning ingen mening for mig. Men om man får nogle dæk der er produceret for et år eller to siden er da lige meget. De har jo ligget på lager et sted og er nye dæk.
    Det eneste der kan være et problem er hvis du eks. ved køb af vinterdæk har valgt en ny model - det kunne være UltraGrip 8 - og så får tilsendt den gamle model (UltraGrip 7). Se så har du noget at brokke dig over smiley


  • #7   16. dec 2014 Så længe de bare har lagt på lager har det ikke den store betydning om de er 1 år eller 5 år, det er jo først når de er monteret på en bil de begynder med slid og at blive mørre..

  • #8   16. dec 2014 jeg har købt en del dæk der og de har Maks været 10måneder gammel.

  • #9   16. dec 2014 Jeg oplever ingen problemer der....

  • #11   16. dec 2014 Har ikke oplevet problemet, har monteret en hel del dæk fra Dækonline de sidste 5-6 år, men det modsatte, at de ikke har ældre dæk Jeg ville gerne have 2 stk Michelin Alpin 3 (16") for at have ens mønster for og bag, men de kan ikke leveres i den størrelse, er formodentlig udgået, da andre firmaers hjemmesider heller ikke har dem. Hos dækleader kan man få nogle dæk fra 2011-2012 på tilbud

Kommentér på:
Dækonline

Annonce