3.102 visninger
|
Oprettet:
Chevrolet Spark problemer med klima lys. {{forumTopicSubject}}
Hej alle.
Jeg har lidt problemer med min kæreses Spark 1.2 fra 2011.
Der er ikke lys i 2 af drejekontakterne til klimaanlægget og der er heller ikke lys i knappen til recirkulering. Men alt virker ellers som det skal.
Er der nogle der har erfaringer med samme problem? Er det bare dioderne der er døde, så jeg skal ud og have et helt nyt klima panel? Hvis ja, hvad koster det så?
På forhånd tak.
aug 2008
Følger: 1 Emner: 31 Svar: 258
Uden at jeg ved ret meget om Sparken, så lyder det altså bare som nye dioder der skal til.
Jeg tror ikke du skal have et nyt panel, det kan skilles ad, og dioderne kan skiftes.
Prøv at kig efter om der ikke er en samling ved panelet som du kan åbne, og komme ind bagved, og på den måde komme til dioderne.
Med venlig hilsen
Benjamin skov Rasmussen
mar 2007
Følger: 23 Følgere: 22 Biler: 3 Emner: 99 Svar: 411
Panelet er ret så svært at komme ind til, da stort set hele instumentbordet skal skilles ad, men det ser umiddelbart ud som om det kan skrues fra hinanden. Men dioderne er vel lodet på, og jeg er ikke den største ørn med en lodekolbe.
aug 2008
Enten køre den med små pærer eller dioder. Hvis det er pærer er de lige til at skiftet, hvis det er dioder er pæren for det meste bygget sammen med en lille printplade, der sidder ned i fatning.
aug 2008
Se link, jeg tror det er sådan noget du skal kigge efter.
mar 2007
Følger: 23 Følgere: 22 Biler: 3 Emner: 99 Svar: 411
Chevrolet Spark problemer med klima lys.