{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.181 visninger | Oprettet:

Vis for h... nu at du elsker din bil!!! {{forumTopicSubject}}

....jeg byder dig velkommen, da du jo teknisk set overholder de generelle betingelser for optagelse..... (Det skriver jeg oftere og oftere til folk der vil ha deres biler optaget i galleriet.)
Og mit spørgsmål til dem, og så mange andre her inde... Hvorfor ikke bruge bare et par min mere på at gøre lidt ud af billederne. Find eller tænd noget ordenlidt lys. (især hvis du kun gider at knipse et par billeder med mobilen.) Flyt bilen lidt rundt så omgivelserne skifter, den kan jo køre (for det meste da) og ingen siger at alle billeder skal være taget en og samme dag.

Billeder du smider op på siden. Presenter jo dit unikke bidrag til den samling af alt og alle. Som folk her inde er samlet om.

Alle og en hver kan jo få en bruger profil her på siden, en oprettet bil, er jo ikke et krav. Men HVIS du "dyrker" *bil-tingen* nok ,på den ene eller den anden måde´ Til at, du gider ta dig tid til at oprette den vogn her inde. Hvorfor så ikke lige bruge det splid sekund længere på billeder og tekst, så resten af galleriet også kan nyde at se, lige netop det du netop nyder, elsker eller hader ved din bil...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vis for h... nu at du elsker din bil!!!
  • #1   24. jan 2015 Ja, man undres af og til over, hvorfor folk uploader deres biler, med de skodbilleder man ser.

  • #2   24. jan 2015 argh rolig nu med det fetish der.. Billeder skal være klare og tydelige.. det er de krav der er, hvorfor skulle vi nu til at tage 500 billeder for at kassere 489 og photoshoppe dem i vildskab bare for jeres skyld..

  • #3   24. jan 2015 Jeg snakker jo heller ikke om at skulle ta ud på det helt store photo-adventaura.... Men kikker du dig omkring her på galleriet, kan man sku tydeligt se at nogen folk næsten ikke gider lette sig fra føresædet, for at fotografere motor rummet... Jeg mener bare, hvorfor så overhovedet prøve at oprette bilen...

  • #4   24. jan 2015 Casper C
    dine biloprettelser er nu heller ikke det man kalder for super gode smiley
    btw står altså intet om og smide et billede op af motorrummet og hvem vil lige se på et standard motorrum, det er jo maks kedeligt og ret trist kun plastik og se.


  • #5   24. jan 2015 det er nu en både og oplevelse... smiley vi skal ikke til at gå i mindre sko en BG gør i forvejen... hvis du er så perniffen må du jo lave et Nyt bilgalleri...

    www.Casperbestemmer.dk


  • #7   24. jan 2015 Hvem snakker om at photoshoppe? Bare køre bilen hen hvor gode billederkan tages. Havnen, bag en lade, ved starnden eller foran et slot.

    Tror trådstarter mener, at man godt må tænke over deres billeder. Det kræver ikke meget, men betyder pænt meget på et profil/billede.


  • #8   24. jan 2015 Takker Lasse.... Det lader til at du har forstået hensigten.

  • #10   24. jan 2015 Jeg elsker fandeme ikke min bil lige pt.

  • #12   24. jan 2015 Så har man set det med..

    Jeg syntes til gengæld at der i stedet skulle være regler for hvor gamle, grimme og fattige biler må se ud. Hvis jeg vil se biler som dem emne-forfatteren har oprettet ville jeg tage til en hugger - ikke gå på en side for bilfolk.


  • #13   24. jan 2015 Kan man photoshoppe skidt og møg væk ?
    Så skal jeg nok tage billeder af mine.


  • Unknown
    Unknown Tilmeldt:
    nov 2013

    Følgere: 2 Emner: 5 Svar: 876
    #14   24. jan 2015 Thomas M: Sikke dog noget pis. Du har selv en 325i oprettet, hvis man har lyst til at se på sådan en kan man køre forbi den nærmeste teknisk skole. Så kan du slå to fluer med ét smæk, da den holder med alle de andre skrotbiler.

  • #15   24. jan 2015 Nu kan det være svært at fange ironi sådan en lørdag morgen, selvom du sikkert i forvejen er vant til at fise den af hjemme på sofaen om formiddagen.

    Nu er den bil også oprettet for 8 år siden, og solgt for 7½ år siden.. Der fandt du dem i hvert fald ikke i den stand på teknisk skole.. Jeg har siden ikke rigtig haft behovet for at vise hverken M3, C320, 540i osv. frem på denne side.. Bare det at man skulle smide en seddel i forruden på sine biler for at bekræfte ejerskabet var da til at grine af..


  • Unknown
    Unknown Tilmeldt:
    nov 2013

    Følgere: 2 Emner: 5 Svar: 876
    #16   24. jan 2015 Nej jeg arbejder 06-17 hver dag og har desuden ikke en sofa i mit hjem, men derudover godt comeback smiley - Hvorfra den kom er jeg så i tvivl om, det var jo ikke det emnet handler om, men sådan er nogen mennesker vel bare.
    Nej det tro da fanden du ikke har haft behovet for, det er hverdags biler. I hvert fald når vi snakker store MB'er og BMW, M3 er lige på vippen vil jeg mene.
    Men tak for dit svar! Har du lyst kan du jo evt. lige smide en liste op med hvilke biler du har haft, så vi rigtig kan se hvor sej du er. smiley


  • #18   24. jan 2015 Deutsche: Ja da jeg havde min var der også masser af E36´ere omkring teknisk skole. Men det var nu mest 316/318i Sedan´er og enkelte Coupe´r.
    -Som sagt det er 8 år siden.

    Min Cabrio som jeg har oprettet her, var den tredje og indtil videre sidste E36 cab jeg havde. Den stod mig i 175000 inkl. bil, afgift og styling. Solgte den for knap 220000 Kr efter jeg havde haft den i 9 måneder fordi jeg havde fundet mig en E39´er 528i.. Den var der heller ikke mange på 21 år der havde dengang..


  • Unknown
    Unknown Tilmeldt:
    nov 2013

    Følgere: 2 Emner: 5 Svar: 876
    #19   24. jan 2015 Men det var der tilgengæld mange banker der havde, som så lod en 21 årig køre i den.

  • #20   24. jan 2015 Ha ha.. Der tager du nu lidt fejl i mit tilfælde.. Da jeg købte min første bil som 18 Årig, en E36 318i med 42000 Km på tælleren hentede jeg den kontant for 85000 Kr ved Tranberg i Kolding. Penge jeg havde sparet op ved at arbejde siden jeg var 13 og ved salg af aktier i FCK som jeg købte efter min konfirmation.
    Min første E36 Cabrio, også en 325i, købte jeg for 205000 Kr hvoraf de ca. 40000 Kr. blev finansieret via kassekredit - resten var kontant. Penge tjent som DJ og arbejde. Jeg har altid været heldig med biler i mit liv. Er egentlig født med muligheden for en guldske i røven, men har aldrig udnyttet det. Min faders bilpark tæller pt. 4 BMW´er og 2 Ducatier så jeg var "skadet" fra ungdommens tid med trang til biler..

    Men jeg har aldrig haft et lån med pant i, aldrig. Til gengæld har jeg gjort følgende igennem årene.
    -Købt en E36 Cabrio for samlewt 175000 og solgt for 220000.
    -Købte en E39 528i for 155000 Engros, solgt den for 165000 plus en E36 Coupe som jeg solgte for ca. 80000 5 måneder senere.
    -Købt en E36 320i Coupe liebhaver for 55000 engros, solgt for 85000 Kr.
    osv osv osv..

    Engros-kontakter har jeg altid haft glæde af..

    Eneste bil jeg har tabt rigtige penge på var min første 318i som jeg ombyggede med rieger-lort osv. Stod mig i ca. 100000 Kr. men fik kun 75000 kr for den..


  • Unknown
    Unknown Tilmeldt:
    nov 2013

    Følgere: 2 Emner: 5 Svar: 876
    #21   24. jan 2015 Ok tak for din livshistorie. Du (og din far) ryger direkte ind på førstepladsen i bilgalleri's "Hall of fame".


  • #22   24. jan 2015 Selv tak! smiley Hader stemplet som enten forkælet eller en der ikke har arbejdet røven ud af bukserne for det jeg står med i dag..

  • #23   24. jan 2015 Thomas M

    største delen af dem der kører bmw i en ung alder har jo netop lånt til den i enten bank eller andre steder. kun flot du har klaret dig så godt. smiley


Kommentér på:
Vis for h... nu at du elsker din bil!!!

Annonce