{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
420 visninger | Oprettet:

Octavia sr 1.6 ft Passat 97 TDI hjælp {{forumTopicSubject}}

Hejsa jeg Kender en som har en Passat sedan fra 1997 1.9 TDI 90hk der er chippet til 115hk. Den har en smule rust men har tilgængæld kørt 463xxx km 10 måneder til syn den har fået ny gevindundervogn starter og køre rigtigt godt. Nye skiver og klodser hele vejen rundt og ny kaliber bagpå. Den har lidt styling og xenon og angle eyes

Skoda Octavia 1.6 sr 101hk benziner. Fra 1999 kørt 173.500km. Den står som da den næsten forlod fabrikken i 99 ingen rust ingen mislyde el noget kun at den skriger nogle gange når den skal startes og så er det ene rudehejs gået. Den er synet i 7 måned sidste år.

Hvad synes i hvad er der mig og fruens fordel og minus og lige omvendt.

håber i kan hjælpe mig

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Octavia sr 1.6 ft Passat 97 TDI hjælp
  • #1   6. feb 2015 Skodaens starterdrev er slidt, typisk vag fejl, enten lev med det eller skift.
    Rudehejs, skulle vel ikke være førerdørens??
    Minus. sTORT minus er sen 1,6 motor og gearkasse er lort baseret på lort desværre.

• #2   6. feb 2015 Nej der tager du helt fejl hvis der en motor der skod så det deres 1.8 T de døjer virkelig med dem. Deres 1.6 sr den køre bare og passer man den som den skal er mange km intet problem

• #3   6. feb 2015 Undskylder da mange gange, og de 15 år jeg har rodet med primært vag biler på så blive kaldt spildt tid.
    Eneste jeg har og sige imod 1,8t er de kan slamme til hvis folk kører for længe, på for billigt olie,, så lyser olielampen, og bundkar skal af og oliesien renses.. Gør det med en 1,6 og den dør.
    Og alle de 1,6 motorer jeg har kasseret må du gerne hente ved jernmanden

• #4   6. feb 2015 Skoda. For Passat er vel en 3b. Og de er sku for dyre at holde kørende.

Kommentér på:
Octavia sr 1.6 ft Passat 97 TDI hjælp

Annonce