1.881 visninger
|
Oprettet:
Hul i vejen {{forumTopicSubject}}
Pas på krydset Jagtvej jægersborggade, der er et mega hul. Fik lige smadret min 19" fælg ned i så mit halv måned gamle dæk smadrede
Har skrevet til trafik og miljøforvaltningen, så man man se om de gider dække det!
okt 2010
Følger: 3 Følgere: 1 Emner: 47 Svar: 731
mvh
nov 2004
Følger: 3 Følgere: 3 Biler: 1 Emner: 58 Svar: 312
De ville ikke til at starte med, men så truede jeg med bål og brænd og bladene. Så fik jeg min vilje ??
mar 2010
Følger: 4 Følgere: 2 Biler: 3 Emner: 6 Svar: 19
mar 2010
nov 2004
Så går jeg i bad og skal ha mig en kop morgenkaffe. Og til min vrede er min kaffemaskine gået i stykker!
Nå jeg tager en kop instant kaffe istedet..
Jeg kommer ned til mine biler
Jeg havde en gammel calibra.. Stod smuk som et suttet bolsje!
Og så en gammel skodda.
Plejer at tage møgspanden (vinterbil Skoda farvorit) ?? men den dag ville den selvfølgelig ikke starte. Typisk! Op i lejligheden og hente nøglen og ned til calibraen.. Godt gnaven Hive overslaget af den, og bliver selvfølgelig pisse våd. "Sne og sjap"
Nå jeg for liv i lortet og begynder at tøffe på job..
Så rammer jeg hullet og punktere.. Yay!!!
Nå så må jeg til at sætte reservehjulet på..
Som ligger i bagagerummet, som er FYLDT med alt muligt skrammel, ekstra bildele osv osv, og nu begynder det at regne..
Jeg ligger på vejen med min blegfede røv op i regnen og for endelig skiftet lortet...
Så kommer jeg på job og finder ud af at i forvirringen havde jeg glemt min madpakke derhjemme! Forhelved! Jeg var sur!
Nå jeg fik en håndmad hist og pist fra nogle kollegaer, og så klarede jeg da dagen.. Så skal jeg hjem fra job.
På vej hjem møder jeg en fotovogn som lige syntes den skulle gi mig en påmindelse om hvor dårlig jeg er til at holde fartgrænsen? Super!! Go dag.. Nu kan den for helvede ik blive værre tænker jeg og køre hjem..
Da jeg kommer hjem for jeg hevet og flået lidt i skoddaen og for den til at køre igen.
Og så er det aftensmad tid og jeg skal have et eller andet nemt og hurtigt, var røv sulten, så jeg køre ned på den lokale pizzaria og bestiller min ynglingspizza!
Dum som jeg er da pizzaen kommet skynder jeg mig at spise, hvilket resultere i at jeg brænder min tunge og mund! Juhuuu!!
Nå jeg æder færdig og køre hjem og går i seng!!
Så hvis du syntes det er træls det du prøvede så skal Du prøve at have sådan en dag her ????
maj 2005
Følger: 29 Følgere: 52 Biler: 9 Emner: 272 Svar: 3.423
mar 2010
mar 2010
dec 2012
Følgere: 776 Biler: 1 Emner: 174 Svar: 2.236
nov 2004
mar 2010