{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Højrestyret
  • #2   20. feb 2015 Altså tilvending ( betjening ) tager kun et kort stykke tid så har du fundet ud af at du skifter gear med venstre hånd og blink kontaken er i højre side ( lidt an på hvad bil ) osv..

Den praktiske del.. ja overhaling kræver noget tid at lære ihvertfald til man er tryg ved det, med mindre du kan kigge indenom.

• #4   20. feb 2015 Glemte lige den del, med at kigge sig over højre skulder f.eks efter cykellister... GLEM DET, kan ikke fortælle dig hvor mange gange jeg har banket snotten ind i ruden smiley

Men kan kun holde med Movski, har dog aldrig selv haft en, men har kørt meget

• #6   20. feb 2015 Jeg nyder hver gang jeg sidderi højre side i min R33 GTR. Jeg syntes det sjovt og anderledes og så virker det mere racer agtigt smiley
    Jeg oplever bestemt ingen problemer med det smiley

• #8   20. feb 2015 Du bliver nød til selv tage ud og prøve det, du kan ikke regne med hvad andre siger, slet ikke karl smarte der aldrig har prøvet det

• #9   20. feb 2015 Jeg er rigtig glad for min rhd bil. INTET problem at køre med.
    Hvis man kan finde ud af at holde afstand ril foran kørende kan man sagtens kigge forbi og se om der frit.
    Synes endda det er en fordel i rundkørsler og i by kørsel , fodgængere og cykellister

• #10   20. feb 2015 Deutsche

Jeg bakker også i drive in , så længe man kan køre bil er det ikke et problem smiley

• #12   20. feb 2015 Det fungerer ikke skidegodt med udsynet, når der skal overhales. Hvis man ikke er ekstraordinært opmærksom, kan det godt give nogle latent farlige situationer.

Men selve betjeningen vænner man sig hurtigt til. Den del er ikke noget problem.

• #13   20. feb 2015 Jeg købte selv en højre styret Civic, som jeg måtte bære ind i en garage (dvs jeg købte en højre styret bil uden overhovedet og have prøvet en)

Fik den så samlet, og tog den ud på første tur en aften, det første problem var faktisk bare lige og huske og trække til højre. Gearene var ikke noget problem for mig.
    Så kom alt det tekniske med blink/visker arme (de er jo byttet om) Den fejl laver jeg stadig.. haha.. Bakspejlet tog mig længst tid og vende mig til! .
    Men ellers har jeg INTET problem i at komme fra mine venstre styret biler direkte over i min højre styret og køre..
    Angående udsyn, ja, der er små detaljer, ikke noget som generer mig.

De største gener er selvfølgelig Mac'en, automater osv.. Men herre gud, så kan man sgu løfte sin røv, eller parkere et andet sted..
    Folk gør sgu da små ting til store problemer!

Har man en højrestyret, plejer det og være en speciel bil..

• #14   20. feb 2015 Der er en grund til at rattet sidder i førersiden og konen til højre for.
    Højrestyrede biler er for bøgser der godt kan li' at "køre" i den forkerte side.

Og så ser det hamrende dumt ud.

• #15   20. feb 2015 Hahahahaha siger manden der har en Ford og sikkert aldrig har kørt en højrestyret bil

• #17   20. feb 2015 #15
    Hahahaha siger manden der sikkert aldrig har kørt højrestyrede biler i deres hjemland, men sikkert kun på en mark bag et nedlagt landbrug.

• #18   20. feb 2015 Har aldrig haft problemer med det (andet end betalings automat) udsynet specielt ved overhaling lære man at se sig ud af og holde større afstand.
    Det mest irriterende er at blik og visker er byttet rundt også. Men det er ren tilvænning

• #19   20. feb 2015 Det er fint at køre højrestyret bil har haft to , Stagea og en s14 a , det eneste der føles underligt er at blinklys og visker er byttet rundt ellers ingen problemer

• #20   20. feb 2015 Nå PostDanmark kan køre i højrestyret så kan alle ??

• #21   20. feb 2015 17 ja for jeg har jo betalt afgift på en bil for at køre på marken (;
    Jeg kan ikke diskutere med dig, du vinder på erfaring

• #22   20. feb 2015 Godt agument Sonny

• #23   20. feb 2015 #21
    Har du betalt afgift på din udkneppede Bmw? den ligner sgu også en markræsbil, du har da heller ikke alderen til mere.

• #24   20. feb 2015 Det er intet problem. Det tager 2-3 dage at vende sig til. Derfra er det mindst lige så godt hvis ikk bedre end venstre styret. Når du parallel parkere stoger du ud på fortorvet. Du kan se kantstenen så ingen fælg ridser. Ved højresving i byen har du cykelisterne lige ved siden af dig. Du kan klappe søde tøser i røven når du kører forbi dem. Når du holder for rødt har du udsigt til hele krydset frem for at glo lige ind i en A stolpe. Men vigtigst af alt. Så får passageren skylden hvis du kører som en idiot. ?? jeg har haft min bil i 3 år nu og min næste vogn skal også være højrestyret. Det ER bare bedre. Den eneste ulempe jeg kan se er overhaling på landevej. Men vent til vejen drejer så kan du se ellers tvinger det en til at køre pænt. Hvilket nok er smart i disse fotovogn tider.

• #25   20. feb 2015 Og pind. Venstre styret er kun for flok dyr der er vandt til at rive i noget med højre hånd ??

• #26   20. feb 2015 Hvad skulle man rive i hvis man har aut.gear?

• #27   20. feb 2015 Hahahaha havde ikke set du har haft både en bil fra thansen reklamerne og og en rustvogn. Glem hvad jeg sagde. Du vinder hahahahahah ej seriøst kan ikk stoppe med at grine hahahahah holmstrøm har ret. Du vinder på erfaring hahahahah.
    Forventer du at blive taget seriøst med den vognpark ?

• #28   20. feb 2015 Hahaha du har selv en 24 år gammel udkneppet toyota, den er veteranbil inden du har groet pubeshår.
    Nogen gange skulle man nok bare have holdt sin kæft.

Og nå ja, så er det ikke alt jeg opretter herinde, og længe siden jeg har gjort det sidst.

• #29   21. feb 2015 ja hahahah du har ret. som sagt du vinder hahahahahahah du har haft en 405'er med spoiler og en scorpio med automat gear. det er nok til at vinde enhver diskusion hahahahaha

Kommentér på:
Højrestyret

Annonce