1.701 visninger
|
Oprettet:
Centrallås Peugeot 406 {{forumTopicSubject}}
Hej ...
Har prøvet næsten alt , for et finde et nyt print til min Peugeot nøgle ( Billedet ) som den tidligere ejer har smidt væk
Og det er bare ikke lykkedes at finde noget der kan bruges.
Derfor har jeg opgivet, og vil nu montere et nyt fjernbetjent system.
MEN hvordan gribes sagen lige an , på sådan en Peugeot TS 4 fra 2001.
Har kun eftermonteret sådan et sæt før, nemlig på en Astra F. og her var det nemt nok..
Er der nogen der har prøvet sådan en øvelse før, der lige kan give noget input, inden jeg går igang.
Hilsen Mikael
maj 2008
Følger: 7 Følgere: 8 Biler: 1 Emner: 7 Svar: 164
nov 2011
Følger: 2 Følgere: 2 Emner: 89 Svar: 233
Det hjælper jo ikke noget, når jeg skal bruge det nr fra printet.. Det har den tidligere ejer af bilen jo smidt væk
Mekanichael.
Jeg kan ikke huske om jeg også har forespurgt hos BMN Elektronoc, Har spurgt så mange steder efterhånden..
Og reparere kan de jo i sagens natur ikke.. Printet har jeg jo ikke
Det er derfor jeg vælger nu, at eftermontere et nyt sæt.
Men skal lige have nogle input, inden jeg går igang.. For ved ikke helt hvordan det skal gøres på bilen .
På Astraen var det jo nemt nok, det var bare ned til centrallåsrelæet ved højre sparkplade og ellers montere det der.
Hilsen Mikael
aug 2008
Følger: 11 Følgere: 33 Biler: 3 Emner: 59 Svar: 11.050
nov 2011
Måske.. Men jeg kan ikke umiddelbart finde centrallås relæet ..
Og så er der vist noget med, det hele styres fra BSI boksen.
Så derfor , er gode råd velkommen
nov 2011
Har faktisk købt et sæt hos net import..
http://www.net-import.dk/shop/keetec-cz-100-578p.html
Tag jer ikke af prisen, det er en forhandlingspris, fordi de ikke kunne levere det oprindelige bestilte
Men om jeg kan gøre som du foreslår, ved jeg faktisk ikke..
Det er det jeg søger et svar på, eller om jeg skal ind til selve BSI boksen og montere det der
feb 2015
Emner: 1 Svar: 51
maj 2010
Følger: 17 Følgere: 16 Biler: 1 Emner: 2 Svar: 149
CiPe:Care / LH Bilcenter
+45 66 19 39 00 tryk 1
og tag en Snak med Bo (Nye dele) eller Jan (brugt dele)
de kan helt sikkert hjælp dig
maj 2008
Følger: 7 Følgere: 8 Biler: 1 Emner: 7 Svar: 164
feb 2009
Følger: 16 Følgere: 14 Biler: 2 Emner: 25 Svar: 314
nov 2011
LH Bilcenter vil jeg lige undersøge, det kunne jo være ...
Køre forbi den lokale Peugeot forhandler.. Vil ikke virke, skidtet er nemlig gået ud af produktion..Så det må være længe siden, du har bestilt den nøgle, eller også var det 2 knaps modellen. >Den kan nemlig fås i nu
Og nej den på billedet er IKKE reservenøglen, Reservenøglen har nemlig ingen knap til fjenbetjeningen
Har i øvrigt talt med BMN elektronik.. De kan heller ikke skaffe printet.
Hilsen Mikael
mar 2015
Følger: 1 Svar: 1
Du kan ikke bare sætte et ekstern sæt på som jeg gjorde ved min tidligere 406, det kører med skifte kontakt i dørene og ikke puls som tidligere model gjorde.
Jeg har forsøgt og har ikke fået noget af det til at virke. Overvejer selv at lave noget fra bunden af. Nettet er søgt tyndt for at finde et modul der virker.
Det kan heller ikke fås hos Peugeot mere da det er over 10 år gammelt. Det er også forsøgt.
Centrallås Peugeot 406