1.372 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Hjælp til lak"
Hjælp til Lakbeskyttelse (voks/Lak)
Hej allesammen, Jeg er på bare bund mht lak og voks. Bla hvad kommer først lak eller voks? Hvilke produkter man skal bruge? Jeg har set denne: Armor All shield more than wax Hvad siger i til denn...
Hej allesammen, Jeg er på bare bund mht lak og voks. Bla hvad kommer først lak eller voks? Hvilke produkter man skal bruge? Jeg har set denne: Armor All shield more than wax Hvad siger i til denn...
Skrevet af: Mr.Tuftuf M - 30. okt 2017
lak til maling... ;) hjælp
hey BG... hva lak kan jeg bruge oven på enamel maling (biltema), for skal male golfen. og så skal vi lege lidt med noget pink glimer ;)
hey BG... hva lak kan jeg bruge oven på enamel maling (biltema), for skal male golfen. og så skal vi lege lidt med noget pink glimer ;)
Skrevet af: *baby~ striben aalborg* - 13. maj 2009
lak til maling... ;) hjælp
Skrevet af: *baby~ striben aalborg* - 13. maj 2009
Spar penge på din forsikring
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
Hjælp til lak kode ??