{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  køb af peugoet 307
  • #1   7. mar 2015 Alt smiley
    Nej men 1.6 er en lorte motor, som PSA har haft mange problemer med. Ville ikke købe den med den motor, køb en 2,0 den er meget bedre.
    Derudover skal du stå bag bilen og kigge på baghjulens hældning, hvis de hælder meget ind ad, så bøsningerne skiftets (ca.4-6000kr.) Evt få mekaniker til at tjekke det.

• #2   7. mar 2015 en 307 køre med fast bagbro. så der kan hjulene ikke stå forkert. med mindre den har været skadet. men ja motoren har ikke det bedste ry. tjek at alt el virker.

• #3   7. mar 2015 + Blinker armen kan blive træt på dem.

• #4   7. mar 2015 Ok altså alt virker på den som det skal motoren har gået ca 250000 km er der noget bestemt ved motoren jeg skal holde øje med flækker de i toppen eller hvad er der så dårligt ved dem?

• #5   7. mar 2015 Der er vist flere ting. Men en af dem er bundkaret er designet forkert, man kan ikke skifte alt olien. Derfor suger den gammel olieslam op i turboen og så dør den over tid. Men generelt har de motorer ikke er særligt godt ry.

• #6   7. mar 2015 Ok tak for hjælpen så har jeg lidt at gå efter

• #7   7. mar 2015 307 har ikke torsion bagbro...

Her i husstanden har samme motor kørt 240.000 uden een eneste rep.. Intet andet end olieskift.
    Vi har dog modificeret bundkarret selv - så al olien kommer ud ved olieskift.
    Check service historien på den. Få ordnet bundkarret ved en smed eller een med hænderne skruet rigtigt på. Skift olie ved hver10-15000km. Og så få fjernet eller skiftet banjobolt ved olietilførsel til turbo.
    Jeg laver to i eet olieskift inkl olierens hver anden gang - for at forkæle den.
    Alternativt er 2.0HDI lidt tungere i det. Men holder måske længere. 1.6HDI kører som en drøm.
    De har 240.000km/5år intervaller på tandremmen på 1,6 HDI. 2.0 HDI har 180.000 eller 10 år. Ja TI år. smiley

• #8   7. mar 2015 Ok tak for svar det lyder da ikke helt så dårligt så må jeg jo lave de ting hvis det bare er sådan nogle små ting der skal til for den forhåbentlig ikke skal brække sig smiley

• #9   7. mar 2015 Lige præcis, hvis bundkar er lavet og man er god til at skifte olie, køre de perfekt.

• #10   7. mar 2015 Har nu aldrig været for flink til at skifte olie da jeg for det meste bare har haft gamle biler men er ved at være træt af at skulle ligge og rode med dem hele tiden og så fik jeg et tilbud om at få sådan en i bytte for to andre biler jeg har

• #11   7. mar 2015 De ruster af helvede til og panelerne rødner altid op på dem. BSI boks brænder af i dem og på nogle af model 307 kan man ikke få en ny til fordi de ikke laver flere. Har stået med en hvor vi ikke kunne få en ny boks hverken fra en hugger eller orginal dele så står man med en defekt bil som ikke kan noget

• #12   7. mar 2015 Hvad er bsi?

• #13   8. mar 2015 Det er en boks som styre en del komponeret og der ligger Startspærren også i

• #14   8. mar 2015 ok

Kommentér på:
køb af peugoet 307

Annonce