{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Subaru impreza wrx
  • #1   8. mar 2015 Kommer meget an på hvad der er lavet ved den smiley

• #2   8. mar 2015 helt standard på nær der er skiftet udstødning smiley

• #3   8. mar 2015 Omkring 120.000 vil jeg sige er en nogenlunde realistisk pris uden at have set et billede af den. Man kan selvfølgelig godt håbe på at få mere for den ved den rette køber, men det er jo sjældent de lige banker på døren smiley

• #4   8. mar 2015 Har kigget på en men han vil ikke gå under 140 bare om det var i overkanten men igen det er jo heller ikke nogen bil der holder på hvert et gadehjørne, tak for din hurtige hjælp smiley

• #5   8. mar 2015 Man kan hente modellen før hjem, altså en Bugeye 2001-2002 STI til ca. 130.000 på danske skilte. Gået under 150.000km. Vel og mærke en ægte STI, venstre styret.

2003-2005 modellen du har kig på som er Blobeye, bliver ofte solgt for helt ned til 150.000.- her i Denmark, med ca. samme km som den du har kig på, vel og mærke STI modellen med hvide skilte og afgift. Med DCCD gearkassen osv.osv., langt federe, hurtigere og bedre udstyret vogn med 6 trins gearkassen også. Der er en WRX noget så skrabet ved siden af. smiley

Så nej, WRX med højt km tal bliver ikke solgt for noget nær det prisleje.

Men kan endda hente en 04-05 STI hjem fra England, godt nok højre styret, men med de større aksler, widetrack, osv. af alt det sjove som englænderne har for ca. 160.000 på hvide danske skilte smiley

Mit svar (og det er jo igen kun min mening, andre kan nok mene noget andet) er at den er minimum 20.000.- for dyr, hvis ikke mere end det smiley

• #6   8. mar 2015 Hold da op det var fanden til forskel! har nemlig kigget lidt på en STI nede i tyskland til ca. 75.000 danske kr. så det bare alt det med afgift og det, og der har jeg virkelig ingen forstand jeg ved næsten intet om at importere en bil til danmark..

Men kan godt høre at den umiddelbart ligger lidt for dyrt i forhold til hvad man får som du siger, men det er også svært når sælger ikke er villig til at gå under 140 efter at have startet på 150 smiley

Hvordan og hvorledes er de med reservedele og reperationer ?

Men nu er der jo desværre ikke så mange til salg her i danmark så de er også svære at skaffe smiley

men super fedt med noget mere insider viden fra en som ved hvad han snakker om da jeg ikke selv rigtig ved noget om subaru men synes det er en utrolig fed vogn og har set mig ret lun på sådan en smiley

• #7   8. mar 2015 Kundemarkedet her i Danmark er meget lille for Subaru. Især Impreza modellerne, da selv en 115HK Non turbo Impreza er dyr i forsikring for yngre mennesker herhjemme. Den er i fareklassen hos forsikringsselvskaberne, faktisk i samme gruppe som en STI også er. Selvom den har 1/3 af hestene. Unge mennesker idag vil jo stort set kun have VW...

Det kan tvinge mange sælgere ned i pris. Blev faktisk en vinter tilbudt en 04 STI, kørt ganske få km, virkelig lækker vogn til 125.000 da jeg kendte ham, passet og plejet som var det hans barn, og han bare skulle af med bilen. Forsikringen ville dog ikke æde den, så måtte takke nej desvære. Blev vidst efterfølgende solgt til ca. 170.000, af ham der købte den.

Bugeye STI afgift er omkring 65.000 på danske skilte, venstre styret..
    Blobeye STI ligger på 80-100.000, alt efter udstyr, rattet i hvilken side osv.
    Hawkeye, hvor den nye 2,5 turbo motor kom i, ligger på ca. 150-160.000 i afgift.

Den "ældre" 2,0 turbo motor er noget mere slidstærk, billigere og lettere og tune "sjovt" end de nye 2,5 turbo motore som blev indført i stort set alle Impreza turbo i årgang 05-06 modellerne og frem. Der er så inden for de seneste par år kommet lidt andre turbo modellerne på markedet fra Subaru. Men man kan vel sige ingen af dem er slået igennem i Danmark, da bla. S4 modellen kun er Japansk.

Jeg har selv kig på at hente en Bugeye STI hjem, udelukkende som banebil smiley Også grundet den lave pris. 02 STI kan fåes til ca. 55.000 danske kroner, uden afgift. smiley

• #8   8. apr 2015 Der er en 2001 WRX til salg her på BG med 168.000km til 115.000kr. Det matcher meget godt prisen for en fin brugt standard WRX. En STI koster noget mere i samme stand.

Kommentér på:
Subaru impreza wrx

Annonce