898 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

CITROËN SØGES TIL FILMOPTAGELSE, ESBJERG CITROËN SØGES TIL FILMOPTAGELSE, ESBJERG

Hej Allesammen.

Jeg søger en Citroên Xantia eller ZX, alm. eller stationcar, men gerne i farverne mørkerød eller mørkegrøn i Esbjerg til optagelse nu på onsdag.

Vi skal skyde en TDC reklamefilm på en strand, og jeg hører meget gerne fra dig hvis du kan hjælpe mig med at finde frem til en bil og en ejermand. Det drejer sig om ca. 3 timers optagelse (ml. 8:30-11:30), og vi kan tilbyde 1500,- til ejermanden som tak for hjælpen.

Glæder mig til at høre fra dig.

Venlig hilsen
Maria Grieg
Rekvisitør
6178 4177
mariagrieg@yahoo.dk

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opgravning af rødder 6.000 kr.
  • Vægbeslag TV 500 kr.
  • Bore huller i beton væg til billeder 400 kr.
  • ømreropgave: Lægge én gulvbrædde, skære bjælke jævn m. væg, fjerne gips/stål fra loft + lukke hul, montere 60 cm opkant 3.200 kr.
  • Fix mit komfur/kogeplader 1.100 kr.
  • El tavle 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  CITROËN SØGES TIL FILMOPTAGELSE, ESBJERG
  • #1   9. mar 2015 godt match citroen og TDC , begge total værdiløse...

• #2   10. mar 2015 Hahahahha! Konge kommentar! smiley :D

• #3   10. mar 2015 hvorfor ville man dog bruge en Citroên Xantia eller ZX i en reklame film ? er det for at skræmme kunderne væk eller hvad er ideen ?

• #4   10. mar 2015 Det skjult reklame Lauritz. Med en Citroën kommer der uventede regninger det gør der også med tdc. Og det ikke noget jeg tror, det noget jeg ved har trods alt været tdc kunde i 16 år indtil for et par måneder siden.

• #5   10. mar 2015 Haha kommer fra ham med tysk pispotte smiley Men ja, TDC er noget af det værste

• #6   10. mar 2015

profilbillede
  • #7   10. mar 2015 Jeg forstår ikke hvorfor du skal nedgøre Citroen? Det er en tendens der er blandt alle tyske bilejere. Jeg har både kørt tysk og fransk og skal ikke have nogle af delene igen, men der er en grund til at BMW dumper på pålidelighed i tests, så du skal da være den sidste til at nedgøre bilmærket Citroen.

Desuden arbejder PSA (Peugeot og Citroen) og BMW MEGET tæt sammen om at udvikle biler og motorer. Dette ses blandt andet ved DS3 og Mini Cooperen.

• #8   10. mar 2015 efter 18 år med tyske biler mangler jeg stadig at finde en der ikke har været yderst pålidelig på alle tænkelige måder, faktisk har jeg kun haft 2 episoder hvor jeg kom i problemer , og begge gange med en e36 , den ene gang et dødt batteri , og den anden gang et leje der gav op i baghjulet efter det havde knaget og pevet i 20000 km... Men hold du dig endelig til hvad du "ved" om biler ...

• #10   10. mar 2015 Dennis jeg er ligeglad med de biler du har haft, jeg forholder mig til diverse tests på nettet og det jeg oplever gennem arbejdet.

• #12   10. mar 2015 Maria, prøv at spørg ovre på www.citronik.dk .

Deutsche_ > Jeg har nu også set gule ledninger i Citroën.

• #13   10. mar 2015 Er selv mest til tyske biler, men det er sku svært at ignorere de priser man kan få en rimelig ny C5 III for i dag.

Jeg vil (og har) langt hellere betale kr. 120.000,- for en nyere C5 III end kr. 250.000,- for en tilsvarende VW eller Skoda - og indtil videre har jeg kørt 100.000 km i min C5 uden større problemer end et par defekte P-sensorer.

Så selvom jeg helst ville have en tysker igen, så har jeg intet problem med at "nøjes" med en C5 smiley

• #14   10. mar 2015 Jeg siger bare der er fejl på alle biler, selv Toyota som folk også tit forhelliger, og tyske biler bliver tit ophøjet til at være biler der aldrig går i stykker eller ruster når det er mindst lige så slemt som alle andre men til dobbelt pris.

Fair nok man vil have tysk, eller fransk eller japansk, men det er ikke bedre end andre fordi det er fra Tyskland.

Kommentér på:
CITROËN SØGES TIL FILMOPTAGELSE, ESBJERG

Annonce