{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
785 visninger | Oprettet:

Tikiman
Tikiman
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Nye nummerplader {{forumTopicSubject}}

Hej . Jeg skal købe en bil som der er uden plader. pladerne er taget af for ca en md siden. bilen skal synes om 12 dage. tror i der bliver problemer med at få nye plader til den når der er 12 dage til synet ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nye nummerplader
  • #1   30. mar 2015 du skal synes den samme tid som du for plader da der kun er 12 dage til syn

• Tikiman
    Tikiman Tilmeldt:
    mar 2015

#2   30. mar 2015 Typisk. dvs jeg kører bil til syn og så når bilen er synet OG godkent så kan jeg købe plader ...jeg kommer nok til at bruge et par prøvenummerplader de næste par uger . for jeg håber da den går igennem syn 1 gang .. meeen så heldig er jeg nok ikke

• #3   30. mar 2015 nu skal du jo huske at prøveplader kun er til brug ved kørsel frem og tilbage til værksted, eller evt til syn og der må ikke være andre end dig selv i bilen ved brug af prøveplader

• Tikiman
    Tikiman Tilmeldt:
    mar 2015

#4   30. mar 2015 det ved jeg . problemet er at få prøveplader . enten vente 3 dage med post eller bruge en dag i et tog frem og tilbage.

• rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

Følgere: 6 Emner: 33 Svar: 2.416
    #5   31. mar 2015 at komme igennem syn 1 gang har intet med held at gøre men et spørgsmål om godt tilbunds gående arbejde

mht prøve skilte så kan de jo snart købes på alle gade hjørner

Kommentér på:
Nye nummerplader

Annonce