{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.667 visninger | Oprettet:

Søger fiat grande punto ekspert? {{forumTopicSubject}}

Hej bg. Jeg har et irriterende problem med min fiat grande punto fra 2006.
1. Den viser fejl og siger at min højre bag bremselys ikke duer. har tjekket og endda skiftet pæren men der er stadig fejl på? Kan det være stikket til baglygten den er galt med? I forfald hvor får man fat i disse stik? Han/hun?

2. cruisecontrol duer fint indtil man bruger bremsen 1 gang. Når man har gjort det kan den ikke slås til igen før man har slukket bilen? Er der nogle der kender denne fejl? Møg irreterende...

3. jeg skal skifte pollenfilteret? hvor kan jeg finde dette i bilen? smiley

på forhånd tak smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Søger fiat grande punto ekspert?
  • #1   7. apr 2015 1.
    Det kan sagtens være stikket. Er du sikker på den siger det er det, som ikke virker? Den jeg havde viste bare at en eller anden pære var sprunget.

2.
    Pas...

3.
    Det sidder nede i fodbrønden ved passager sædet. Mener du kan afmontere højre side af midterkonsollen. Så sidder det derinde bagved. Kan godt være lidt drilsk at få det nye i.

• #2   7. apr 2015 Spørgsmål 1 og 2 hører sammen, hvis der er en pære der er sprunget i forbindelse med bremselys, vil cruisecontrollen ikke kunne bruges, da den er forbundet med bremselyset og bruger dette til at slå fra når man bremser. så et eller andet sted omkring bremselys er der en fejl, tit og ofte stel, kan ofte ses ved at tænde blink, baglys og bremselys samtidig, så vil den få de andre pære til at te sig mærkeligt

• #3   7. apr 2015 Bag handskerummet og til venstre ang. pollenfilteret

• #4   8. apr 2015 Topedo jeg vil tjekke med det samme! Tak for det :-)!

• #5   10. apr 2015 Skriv endelig tilbage, det er dejligt med feedback smiley

• #6   12. apr 2015 Jeg tjekkede op på bremselyset og fandt en fejl i selve stikket. ( dårlig forbindelse i multistikket, så det blev lavet og nu funker lyset. Men har stadig problemet med cruisecontrol ??..
    Den har en ABS fejl på højre fordæk? Kan det have noget med den at gøre?

• #7   12. apr 2015 Ja, det vil jeg umiddelbart tro, men er ikke 100 % sikker, men som alt er, er det en god idé at der ingen fejl er for at man kan udelukke andre fejl

Kommentér på:
Søger fiat grande punto ekspert?

Annonce