{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
416 visninger | Oprettet:

rasmus m
rasmus m
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 5

fiat bravo 1,6 fra 97. køb hjælp! {{forumTopicSubject}}

ja jeg står over for at købe en fiat 1,6 det er en bravo og der er knapt de 105 hypper.. men er der nogen af jer der ved om der er nogle specielle ting jeg skal holde øje med når jeg nu skal ud og kikke på den? altså udover det normale chek. jeg tænker på om der er nolge mærkelige tilng som kun fremkommer på fiat eller den her model..
håber i vil hjælpe mig lidt her da det er mig lidt en gåde at finde fakta ang den her bil..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  fiat bravo 1,6 fra 97. køb hjælp!
  • Anders N
    Anders N Tilmeldt:
    apr 2004

Følger: 1 Biler: 1 Svar: 18
    #2   22. apr 2004 fiat bravo/brava er engang blevet kåret som den mest fejlfriebil efter 100000km så der er vist ikke så meget at være bange for så længe alle services er overholdt. - de første modeller havde dog noget knas med ventilerne, noget med de var træge til at løfte sig. - ellers kender jeg ikke til nogle ting. - min brava er fra 1997 og kører bare som en drøm, eneste problem jeg har haft med den var + lederen til batteriet var dårlig, så når det blev varmt, var modstanden for høj og bilen havde svært ved at starte nogle gange. - men det var en billig reperation :o)

• rasmus m
    rasmus m Tilmeldt:
    feb 2003

#3   22. apr 2004 okay lyder jo super men er det nogen hindring den har gået ca 210 000 km? mener da der er over 300 kmi en go benz motor..

• rasmus m
    rasmus m Tilmeldt:
    feb 2003

#4   26. apr 2004 jeg har hørt at div. visker motore og motorene til el vinduerne kunne være et af problemerne håber sku godnok på lidt mere respons..

Kommentér på:
fiat bravo 1,6 fra 97. køb hjælp!

Annonce