{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  sænkningsfjedre fra Thansen...
  • #1   22. apr 2004 Hehe.....dette indlæg hæfter jeg mig lige på.

    Hva så hvis de IKKE er Tüv godkendt. Kan der blive problemer med synshallen?


  • #2   22. apr 2004 Jeg vil tro dem fra THansen måske ikk er helt så hårde som de andre mærker. Men ved det ikk.

    Og så ska der være godkendelse på fjedrene for at de kan synes. De kan bede om og se papirerne på fjedrene hvis de får lyst. derfor ska jeg os have mine med til syn, når jeg kommer så langt, om ikk så længe.


  • #3   22. apr 2004 Tror I at det er nogle gode fjedre ? .. Så også lige på et par smiley

  • #4   22. apr 2004 Hej René.

    Det lyder egentlig mærkeligt at de så sælger dem.

    Jeg mener hvis de ikke kan godkendes i synshallen kan de jo kun bruges til markræs*G*

    Hmmm...prisen er ellers god. smiley


  • #5   22. apr 2004 Tror I at det er nogle gode fjedre ? .. Så også lige på et par smiley

  • #6   22. apr 2004 Du kan prøve at kigge på nogle Terra Sport sænkningsfjedre som kan købes hos nvautodele.
    Samme pris som Thansens, og Tüv godkendt.
    Har selv købt nogle, og er meget tilfreds.



  • #7   22. apr 2004 Hey Riki.

    Tak for linket smiley
    Den vil jeg lige se på.

    Underligt dog - tjekkede lige thansen.dk. Ser sq de HAR nogen der er godkendt. Havde ellers fået en mail fra dem, hvor de skriver de ikke er. Forvirret....



  • #8   22. apr 2004 jo thansens er tuv godkendt.... det var derfor jeg spurgte om kvaliteten...

  • #9   22. apr 2004 Cool gutter smiley Jeg takker for hjælpen herfra.
    Bor 2 km.fra thansen og jeg napper sq dem.

    Noget helt andet - er der ikke en grænse der siger max 40 mm. sænkning?

    På det link jeg fik af Riki sælger de helt op til 60 mm. sænkningssæt.
    http://www.nvautodele.dk


  • #10   22. apr 2004 Man kan jo godt købe nogle der sænker feks 60, som ikk er godkendt. Men det det, de unge vil ha, så må de bare sælge det.

    Det så op til folk selv og skifte igen til godkendte. Når de ska synes.

    Jeg har selv nogle 40mm fra Weitec på min.


  • #11   22. apr 2004 joh mener grænsen går ved 40.

    ret mig hvis jeg tager fejl


  • #12   22. apr 2004 grænsen er de 40.. lygterne skal under alle omstændigheder være min. 55cm over jorden

  • #13   22. apr 2004 Okay jeg retter dig: Det er afhængigt af bilen, da forlygten skal være mindst ?? cm fra jorden!

    Så det er meget forskelligt fra bil til bil.. Det ka variere fra 30 cm til 50 cm ca.

    Ang T-hansen fjedre.. Jeg ville holde mig fra dem!


  • #14   22. apr 2004 anders H, de 40 mm er bare en tommelfinger regel.. Du ka sagtens syne en bil med en 50mm undervogn!

  • #15   22. apr 2004 Ertu G:

    OK.. men hvorfor skal man holde sig fra Thansen fjedre.. begrund det lige smiley


  • #16   22. apr 2004 De 55 cm over jorden - skal det måles op til starten af glasset eller til pæren?

    Hvis det er til pæren kan jeg nemlig sænke den med 60 mm.


  • #17   22. apr 2004 anders H, jeg har aldrig haft gode erfaringer med deres produkter, og det er vel ikk for sjov de er lidt billigere end andre steder.. Jeg ville personligt give 1-200 kr mere og sikre mig at det er noget der dur.. Det er jo heller ikk noget man bare lige kan skifte smiley

    Håber det var svar nok??


  • #18   22. apr 2004 ertu: har du læst jesper n's indlæg... det kan jo godt have sin rigtighed noget af det

  • #19   22. apr 2004 ertu: har du læst jesper n's indlæg... det kan jo godt have sin rigtighed noget af det

  • #20   22. apr 2004 Hey Riki.

    Terra fjedrene - er det prisen for 4 stk. der er angivet?


  • #22   23. apr 2004 Hej Jesper
    Ja, det er pris for alle 4.
    Du skal selfølgelig regne med moms, og evt forsendelse.
    Hvis du prøver at lige dem i indkøbskurven, vil du kunne se slutregning.


  • #23   23. apr 2004 Hejsa kravet er 50 cm. over jorden

    Og man kan da sænke bilen meget mere end de omtalte 60 mm

    Feks. min egen den er da sænket 100mm

    Venlig hilsen Michael


  • #24   23. apr 2004 Lige en tilføjelse

    Det er 50 cm til lygte kanten

    Michael


  • #25   23. apr 2004 Og min. 25 cm til tågelygter. Hvis man sådan nogle...

    /Henrik - www.stickers.dk


  • #26   23. apr 2004 Hey Jesper..

    De dele fra nv autodele.. (sænkningsfjedre) er samme pris som Thansen,.. de har enda samme farve smiley
    Men dermed er det jo ikke sagt at det er samme producent.

    Jeg har købt dem fra thansen af en ældre mand der havde dem monteret i 3 måneder, men det gik ikke for ham da han havde en stor camping vogn han også ville køre rundt med....

    Ellers havde han ingem problemer med dem, da jeg fik dem var der ingen spor af gennemtærring overhovedet!!

    Jeg gav 300 kr for dem så har ikke løbet den store risiko, men det tror jeg nu heller ikke man går hvis man køber dem fra nye.

    Som tidligere sagt køber thansen stort hjem og de lever ikke på at være "mærke ludere" hvor 25 % af prisen er sat på at det er et bestemt mærke man betaler for. Ved dog godt at hvis man begynder at lege med justerbar undervogn at man der skal kigge sig lidt ekstra for smiley

    Ville dog aldrig købe nogle af de latterlige gadgets fra thansen som den der turbo fløjte til udstødningen eller andre af deres mere eller mindre "styling sting" synes at de har gjort sig selv lidt til grin der... men der er sq nogen der køber det. (her taler jeg kun om den nævnte fløjte og diverse plastik dele til at klistre p sin bil)

    Bare min mening smiley


  • #27   23. apr 2004 Hey Jesper..

    De dele fra nv autodele.. (sænkningsfjedre) er samme pris som Thansen,.. de har enda samme farve smiley
    Men dermed er det jo ikke sagt at det er samme producent.

    Jeg har købt dem fra thansen af en ældre mand der havde dem monteret i 3 måneder, men det gik ikke for ham da han havde en stor camping vogn han også ville køre rundt med....

    Ellers havde han ingem problemer med dem, da jeg fik dem var der ingen spor af gennemtærring overhovedet!!

    Jeg gav 300 kr for dem så har ikke løbet den store risiko, men det tror jeg nu heller ikke man går hvis man køber dem fra nye.

    Som tidligere sagt køber thansen stort hjem og de lever ikke på at være "mærke ludere" hvor 25 % af prisen er sat på at det er et bestemt mærke man betaler for. Ved dog godt at hvis man begynder at lege med justerbar undervogn at man der skal kigge sig lidt ekstra for smiley

    Ville dog aldrig købe nogle af de latterlige gadgets fra thansen som den der turbo fløjte til udstødningen eller andre af deres mere eller mindre "styling sting" synes at de har gjort sig selv lidt til grin der... men der er sq nogen der køber det. (her taler jeg kun om den nævnte fløjte og diverse plastik dele til at klistre p sin bil)

    Bare min mening smiley


Kommentér på:
sænkningsfjedre fra Thansen...

Annonce