{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
722 visninger | Oprettet:

LED V.S Pære {{forumTopicSubject}}

hej bg

køre med LED hele vejen rundt i baglygterne, men de er ikke særlige kraftig. Så jeg tænker på at skifte tilbage til pære.. men sådan en pære, lyser den svag efter 1 års brug eller helt op til 4år ? eller bliver de ved med at lyse ligeså kraftigt som en ny indtil de dør?

Har min gamle liggende, men ved ik om jeg skal ud og købe en ny eller bare brug den samme.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  LED V.S Pære
  • #1   21. apr 2015 Køb ordentlige pærer. Se evt. min video af blinklyspærer.

• Bernth E
    Bernth E Tilmeldt:
    aug 2014

Følger: 1 Svar: 5
    #2   21. apr 2015 Årsagen til at dine LED pærer ikke lyser lige så kraftigt som dine pærer, er jo ikke nødvendigvis fordi at de er svage. Men fakta er, at dine baglygter er designet til glødepærer (reflektor i lygtehuset), og pærer er rundstrålende, hvilket LED ikke er.

Og du kan sagtens bruge dine gamle pærer, uden at du kan se forskel på dem og en nyindkøbt pære, med mindre at det er de små nummerpladelys og positionslys. smiley

• Christian A
    Christian A Tilmeldt:
    aug 2008

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 8
    #3   21. apr 2015 Ja man kan godt sige at en glødepære lyser lige kraftigt hele sit liv indtil den springer. Det er ikke meget den kan aftage i styrke, men den kan godt blive lidt sort med tiden, som jo gør at den ikke lyser så kraftigt.

• #4   21. apr 2015 nårh okay smiley

Kommentér på:
LED V.S Pære

Annonce