{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.069 visninger | Oprettet:

I_love_cars
I_love_cars
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 14

Skade i forkofanger {{forumTopicSubject}}

Hej Bilgalleri,

Jeg har - som det kan ses på billedet - en skade i forkofangeren på min Audi A4 fra 2009.

Det er selve forkofangeren (plast) der er skadet, lige umiddelbart under det punkt, hvor kofangeren går sammen med forskærmen. Det er svært at se på billedet, men området hvor lakken skaller af, er nok på ca. 3 x 3 cm. - måske en anelse større.

Jeg har i forvejen puttet ALT for mange penge i bilen i den senere tid smiley så jeg har ikke lige pt. lyst til at sende bilen til maler, og han vil jo nok foreslå en hel lakering af forkofangeren smiley

Hvad mener i? Kan man mon selv fixe det på bare nogenlunde anstændig vis ved at slibe den krakelerede maling væk og så afdække resten af bilen og spraymale området? Det er trods alt et lille område?

Eller kommer det mon bare til at se værre ud?

Alternativt tænkte jeg også på, at finde en af de der "dent-busters" og se om de kan fixe det til lidt billigere penge end hvad en lakering koster.

På forhånd tak for jeres forslag og fortsat god søndag.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skade i forkofanger
  • #1   26. apr 2015 Det er jo bare kosmetisk, det er jo plastic. Vent til du har råd og få det lavet ordentligt hos en maler smiley Det vil du blive langt mere glad for i det lange løb smiley

• #2   26. apr 2015 Der kan snildt laves en reparation af det der ved at lave en soft afdækning ned langs knækket..kør ud og snak med autolakeren inden du selv begynder på noget..kunne jo godt være at du blev positiv overrasket..

• I_love_cars
    I_love_cars Tilmeldt:
    okt 2014

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 14
    #3   26. apr 2015 @Dennis
    Kunne godt være, det var det jeg skulle starte med, inden jeg selv får lavet noget makværk smiley

• Joker
    Joker Tilmeldt:
    dec 2014

Følger: 1 Emner: 16 Svar: 230
    #4   26. apr 2015 Det skal nok slibes ned, og ha lidt spartel.. og så males..

Kommentér på:
Skade i forkofanger

Annonce