{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.166 visninger | Oprettet:

DRIFTING! {{forumTopicSubject}}

Hejsa folkens!!

nu går jeg og leger med tanken om engang langt i fremtiden, at få mig sådan en lækker drift slæde i form af noget ældre 3serie bmw

men er det overhovedet det værd i nutidens danmark?

Hvor kan jeg køre henne?

hvor kan jeg øve henne? smiley

det er en brændene passion og jeg elsker at skabe den perfekte balance i den ellers så Extreme ubalance der er ved en kontrolleret udskridning men eftersom policeforcen ikke er så glad for det og jeg kun har leget lidt rundt på nogen tomme industripladser i min gamle 535 og ford sierra har jeg ikke ligefrem fået prøvet det ordenligt med noget fart og kræfter involveret

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  DRIFTING!
  • #1   27. apr 2015 Køb en færdigbygget bil.
    Og vælg en japaner.
    Flere drift stumpede til rådighed.
    Turbo så du kan få den effekt du ønsker
    BMW er en Bane bil en bil der kan powerslide men er svær at drifte med

• #2   27. apr 2015 Bullshit. Du kan sagtens drifte i en gammel BMW, som ikke ligger langt over 200 hk i ydelse. Men det kræver lidt ekstra arbejde at skabe udskridningen. I mange turbo japsere (300 hk+), skal du jo bare dreje, give gas og ellers kontrollere udskridningen.

Jeg har selv lyst til præcis det samme. Alternativt en baneracer eller noget rallycross, bare komme i gang med en form for motorsport igen. Men det er så vanvittigt dyrt desværre - og kræver næsten at du har din egen garage/værksted og selv kan lave alt på bilen.

• #3   27. apr 2015 Jyllen
    man kan godt med en BMW men deres biler egner sig bedre til mange andre motorsports.
    Med en japser som drifter
    180-200SX er Der mange drift dele tilgængelige og de er blevet brugt i mange mange år til netop drift. Effekt mæssigt kan den løbende bygges bedre i takt med man selv bliver bedre.

Til bane løb som Young timer ville en BMW være fed pga deres vægtfordeling og køreenskaber samt du begrænset mht vægt/hk

• #4   27. apr 2015 Lige meget hvad skal man jo ombygge bilen til den genre, som man gerne vil bruge den til. Men ja, fabriksmæssigt egner en BMW sig selvfølgelig bedre til greb (motorsport) end at miste greb (drift). Men det ændrer ikke på at man med lidt mindre justeringer sagtens kan lave en ond drifter med N/A BMW motor smiley

• #5   27. apr 2015 Prøv at forhør hos Jocks, jeg ved de laver diverse arrangementer hvor de bla tager til sverige og køre drift/baneræs smiley

Kommentér på:
DRIFTING!

Annonce