1.166 visninger
|
Oprettet:
DRIFTING! {{forumTopicSubject}}
Hejsa folkens!!
nu går jeg og leger med tanken om engang langt i fremtiden, at få mig sådan en lækker drift slæde i form af noget ældre 3serie bmw
men er det overhovedet det værd i nutidens danmark?
Hvor kan jeg køre henne?
hvor kan jeg øve henne?
det er en brændene passion og jeg elsker at skabe den perfekte balance i den ellers så Extreme ubalance der er ved en kontrolleret udskridning men eftersom policeforcen ikke er så glad for det og jeg kun har leget lidt rundt på nogen tomme industripladser i min gamle 535 og ford sierra har jeg ikke ligefrem fået prøvet det ordenligt med noget fart og kræfter involveret
okt 2010
Følger: 29 Følgere: 36 Biler: 2 Emner: 137 Svar: 15.854
Og vælg en japaner.
Flere drift stumpede til rådighed.
Turbo så du kan få den effekt du ønsker
BMW er en Bane bil en bil der kan powerslide men er svær at drifte med
dec 2009
Følger: 4 Følgere: 5 Biler: 3 Emner: 32 Svar: 824
Jeg har selv lyst til præcis det samme. Alternativt en baneracer eller noget rallycross, bare komme i gang med en form for motorsport igen. Men det er så vanvittigt dyrt desværre - og kræver næsten at du har din egen garage/værksted og selv kan lave alt på bilen.
okt 2010
Følger: 29 Følgere: 36 Biler: 2 Emner: 137 Svar: 15.854
man kan godt med en BMW men deres biler egner sig bedre til mange andre motorsports.
Med en japser som drifter
180-200SX er Der mange drift dele tilgængelige og de er blevet brugt i mange mange år til netop drift. Effekt mæssigt kan den løbende bygges bedre i takt med man selv bliver bedre.
Til bane løb som Young timer ville en BMW være fed pga deres vægtfordeling og køreenskaber samt du begrænset mht vægt/hk
dec 2009
Følger: 4 Følgere: 5 Biler: 3 Emner: 32 Svar: 824
jun 2013
Følger: 6 Følgere: 14 Biler: 2 Emner: 76 Svar: 1.607
DRIFTING!