{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
568 visninger | Oprettet:

Hjælp til trækaksler !!!!! {{forumTopicSubject}}

Har et par træk aksler der siger "klonk klonk" når jeg giver gas i sving ved lav fart eller ved igang sættelse hvor jeg drejer.. Har kigget lidt på det og kan se gummi manchetterne i begge sider er revnet helt op og det er lejefedt alle vegne.. Har sku ikke råd til et par nye før om 1-2 måneder men har et par nye manchetter, kan det køre et par måneder endnu hvis bare jeg skifter manchetter og giver lejerne er ordenligt gang fedt? Den larmer kun ved det overskrevende og er helt lydløs ud over. Tak på forhånd har virkelig brug for råd smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til trækaksler !!!!!
  • #1   2. maj 2015 Hvis man alligevel ville skifte manchetterne kunne det måske være en god idé at sætte nogle brugte på fra en hugger, det er jo det samme arbejde, ellers skal du gøre det samme to gange

  • Emil Ø
    Emil Ø Tilmeldt:
    maj 2014

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 875
    #2   2. maj 2015 Kan du sagtens så længe du ikke mishandler dem jeg kørte med et smadret led i næsten et halvt år

  • #3   2. maj 2015 Men det er jo for sent nu. De er færdige når de klonker rundt. Nyt fedt og manchet hjælper ikke.

    Har købt nye trækaksler i England til under halv pris af hvad de koster her hjemme og det er med fragten inkluderet.

    Carparts4less.co.uk eller på deres eBay shop på eBay.co.uk.


  • #4   3. maj 2015 Du kan godt strække den nogle tusinde km med nye manchetter og fedt hvis ikke alle lejerne er helt smadrede

Kommentér på:
Hjælp til trækaksler !!!!!

Annonce