{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  406 ts4.
  • #2   17. maj 2015 Rust og elektronik

Ellers en meget velkørende bil smiley

Jeg savner min 406'er engang imellem

• #3   17. maj 2015 Ja som det bliver sagt elektronikken er noget møg , støddæmpere bag på plejer at gå meget hurtigt

• #4   17. maj 2015 RMX bagbro?
    Ja deres stræberarme har det med at spise bøsninger hvis den er sænket.
    Men hvis du tænker torsion så er der intet at frygte. For det en mangelvare på 406 serien. De køre med støddæmpere og fjedre

Serkan
    Har jeg ikk ikke opblevet
    min gamble 406 købte jeg ved
    360.000km og der var gamle støddæmpere på ( Havde kørt 60-70.000km) og de fejlet intet til den dag jeg krøllede den ved 414.000km så 110-120.000km på et sæt dæmpere er fint.
    Min nuværende har jeg kun kørt 35000km i men de fejler intet heller og de ser bestemt ikke nye ud.

Rust i panelet ( selv om de ser rigtig fine ud så bank på dem rusten kommer indefra pga tilstoppede gummidutter.
    Også inderpaneæet lige foran baghjulene .
    motor ophæng Kan være slidt ved det km tal og så tandrem.
    Elproblemer der ikke meget af oftest virker sædevarmen ikke ( fordi folk har rakt ind i bilen med et knæ på sædebunden) måske varmen i spejle heller ikke virker.
    bremserør fra fordørene er ofte dårlige hvis ikke de skiftet

406 modellen er en lækker køremaskine og den mest fejlfrie Peugeot ifølge mange.
    som jeg syntes køre bedre en mange af konkuranterne Fantastisk motor men måske den bruger lidt olie ( der gør mange benzin biler ved 350.000km)

Så køre den fint uden mislyde så ville jeg ikke være bange.

Køre. På min anden 406 og overvejer at den næste bliver en TS4 eller TS6 hvis ikke jeg gå op i en 607.

• #5   17. maj 2015 Tak for jeres svar.

• #6   17. maj 2015 Det har jeg så ,kan jeg fortælle dig , den hang i bagenden , det kunne både mærkes og ses tydeligt , ellers er det en fin bil når det virker som det skal

• #7   17. maj 2015 Dæmperene kan godt gå. Men det sku det samme uanset bil.
    men deres holbarhed er sku fin at nogle så ikke skifter dæmpere nå de så endelig gå, er en hel anden historie.

• #8   17. maj 2015 De var 1,5 gamle , at dine kunne holde 120.000 km er rimeligt vildt , så må du kører mange km på kort tid

• #9   18. maj 2015 Køre 40-45.000årligt.
    Køre ikke bukket over vejchikaner.
    Men køre stadig friskt til på landevejen..
    Mine støddæmpere bliver snart skiftet men kun fordi den skal sænkes.

• #10   18. maj 2015 Det pænt meget , det nok fordi du kører på landet , i Kbh er der massere af bump og lort , det betyder meget

• #11   20. maj 2015 Køre meget landevej men bor i Nordsjælland.
    Der selvfølgelig også kvalitetsforskel på dæmpere og er bilen sænket med orginale dæmpere så slider det mere

Kommentér på:
406 ts4.

Annonce