{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.345 visninger | Oprettet:

Lån og gode råd til ny bil {{forumTopicSubject}}

Hej Bg og god søndag.

Jeg har besluttet at købe en nyere bil end , hvad jeg ellers plejer at tøffe rundt i. Men nu det nok 25år siden jeg sidst har taget lån. Kan se der idag, er rigtig mange muligheder for direkte billån online.
Jeg ville gerne låne feks 200.000, men hvor pengene går ind på min egen konto, således jeg kan købe en bil, og så derefter købe feks fælge og udstyr efter eget ønske.
Jeg ønsker bare at vide, om der kunne være nogle man absolut skal holde sig fra, altså dem der udlåner smiley

Men dertil et helt andet spørgsmål. Jeg har godt og vel 35k til arbejde, så kører jo lige omkring 70-80km om dagen, vil det være fornuftigt at vælge noget TDI. Grunden til jeg gerne vil have TDI, er stabilitet og slidstyrke.

God søndag til jer alle smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lån og gode råd til ny bil
  • #1   24. maj 2015 Onlinelån er alt for dyre. Har bilforhandleren ikke en god financeringsordning, så snak med din bank smiley

• #2   24. maj 2015 Min kone har lige købt en sprit ny corsa for 3 uger siden, og renter var lavere ved bilforhandleren end i hendes bank smiley

• #3   24. maj 2015 Jeg mente nok jeg havde læst, der var andre muligheder end banken, som er billigere. Jeg vil så bare helst have , så jeg også har et beløb i hånden til div udstyr, som jeg kan købe hvor jeg lyster, og ikke samme sted som bilen. Men samtidig er det oftes en del billigere at købe bilen privat, imod en forhandler. Jeg ved godt private ikke yder garanti, eller reklamation, men med tålmodighed kommer man langt smiley

• #4   24. maj 2015 Ja altså men hvis min finansere igennem forhandler kan man jo bare ikke lige undvære at betale hvis det skulle knibe en måned, kan man jo heldigvis med banken smiley

• #6   24. maj 2015 #2 ja renterne er lavere - med hvad med omkostningerne? ÅOP?

- tænk på renterne kan du trække fra på din selvangivelse - det kan du ikke med de mange omkostninger bilforhandlerne som regel har.

• rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

Følgere: 6 Emner: 33 Svar: 2.416
    #7   24. maj 2015 dit km behov er for lille til at en diesel bil er god for dig man skal helst kører over 100 km da partikel filtret skal "brændes" rent

så i kontant en kører lære der havde en diesel bil som havde kostet kassen for ham pga partikel filtret var tilstoppet med stort brændstof forbrug til følge

diesel er fint for dem med lange afstande men for dem med korte afstande kan det blive en bekostelig

Kommentér på:
Lån og gode råd til ny bil

Annonce