Lån og gode råd til ny bil {{forumTopicSubject}}
Hej Bg og god søndag.
Jeg har besluttet at købe en nyere bil end , hvad jeg ellers plejer at tøffe rundt i. Men nu det nok 25år siden jeg sidst har taget lån. Kan se der idag, er rigtig mange muligheder for direkte billån online.
Jeg ville gerne låne feks 200.000, men hvor pengene går ind på min egen konto, således jeg kan købe en bil, og så derefter købe feks fælge og udstyr efter eget ønske.
Jeg ønsker bare at vide, om der kunne være nogle man absolut skal holde sig fra, altså dem der udlåner
Men dertil et helt andet spørgsmål. Jeg har godt og vel 35k til arbejde, så kører jo lige omkring 70-80km om dagen, vil det være fornuftigt at vælge noget TDI. Grunden til jeg gerne vil have TDI, er stabilitet og slidstyrke.
God søndag til jer alle
jul 2003
Følger: 169 Følgere: 126 Biler: 17 Emner: 67 Svar: 11.453
jan 2015
Følger: 2 Følgere: 14 Biler: 2 Emner: 44 Svar: 800
feb 2007
Følger: 3 Følgere: 3 Emner: 35 Svar: 56
jan 2015
Følger: 2 Følgere: 14 Biler: 2 Emner: 44 Svar: 800
aug 2009
Følger: 23 Følgere: 21 Biler: 1 Svar: 120
- tænk på renterne kan du trække fra på din selvangivelse - det kan du ikke med de mange omkostninger bilforhandlerne som regel har.
dec 2013
Følgere: 6 Emner: 33 Svar: 2.416
så i kontant en kører lære der havde en diesel bil som havde kostet kassen for ham pga partikel filtret var tilstoppet med stort brændstof forbrug til følge
diesel er fint for dem med lange afstande men for dem med korte afstande kan det blive en bekostelig
Lån og gode råd til ny bil