{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.190 visninger | Oprettet:

Cecilie  M
Cecilie M
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 3

Køb af brugt bil {{forumTopicSubject}}

Efter at være blevet snydt af en krejler, så vandet stadig driver mig ned ad ryggen, vil jeg gerne køber bil hos en mere autoriseret forhandler - og jeg vil gerne sikre mig, at andres erfaringer med den pågældende forhandler er rimelige - også når det gælder efterfølgende service og udbedring af mangler. Jeg har kig på en bil hos http://allan-hansen.dk/ - men er det er fornuftigt sted at handle? Erfaringer efterlyses, positive som negative....

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Køb af brugt bil
  • #1   24. maj 2015 Trustpilot

• #3   24. maj 2015 Hvad jeg har hørt skulle han være fair nok. Efter sigende så er hele deres lager noget de ejer som reel kapital og ikke står og har lån i, men om det er sandt ved jeg ikke. Men ja trust pilot som andre ellers foreslår.

• #4   24. maj 2015 ham blive du vist ikke snydt af - har kun hørt godt om ham

• #5   24. maj 2015 Har famile der har handlet ved ham. Der var ingen ting at komme efter. Super service

• #6   21. jul 2017 Jeg tror at firmaet et godt, de har da virket i mange år.

Vedr. Trustpilot,

Så der det ikke en pind værd, for vil man lave vrøvl kan det ikke lade sig gøre.
    Jeg købte en bog for 185,- og fik den leveret til tiden.
    En uge efter blev der taget to gange mere på min konto, jeg var blevet bondefanget ved at købe det gode tilbud, og derved tilmeldt en bogklub med et månedligt kontingent.

Bladkiosken- Plusbog det var ikke muligt at få beløbet tilbage, og jeg vil sætte det ind på Trustpilot, anbefalet af min søn, der også har internet butik, det var umuligt for mig at gennemføre.
    Det skulle slettes og det lykkedes, ellers skulle alt slettes i banken og jeg skulle have et nyt Dankort.

Johnny B
    (bilgalleri)

trustpilot sletter meget ofte dårlig omtale.

sidst jeg skulle købe bil fik jeg en meget dårlig oplevelse hos en brugtbilshandler i Ballerup, som var en ren plattenslager og der slettede trustpilot min 'vurdering' af denne forhandler.

så trustpilot er ikke noget at skrive hjem om ... har hørt man som firma kan betale for at få fjernet dårlig omtale.

• #7   21. jul 2017 Ældre tråd. Men jeg er begyndt efter min ven sagde det. At kigge firmaet efter på CVR nr. Så kan man se års regnskab. Hvor længe det har eksisteret osv osv osv.

Jeg var ude og kigge op en G4 I søndags og kommer op til forhandleren. Han stå uden foran og er ved at hente prøveplader fra en bil. han spørg om han kan hjælpe med noget. Jeg siger så "har set du har en fin Golf 4 tilsalg", hvortil han. Svare "har jeg det" siger så at han stå lige ved siden af den, her svare han "nååå den.... Den er ikke særlig fin.. Den har mange brugs ridser. Rust på fordøren. Bagklappen er meget slem med rust og der er også lidt på det ene panel der skal laves nu hvis man ikke vil svejse I den" så stilen lagt og det var rart med en ærlig sælger. Bilen var udover kosmetikken rigtig fin. Eneste der skulle laves var nye bremseskiver, A/C virkede ikke, og den skulle havde en ny udstødning (måske bare en clamp) biler var selvfølgelig engroshandel...

Har også været ved en stor mærke forhandler og kigge på en BMW som tikkede og klaprede. Sælgeren siger " der er noget med, øh..... øøh.. øh...... Blæseren"
    man behøvede ikke engang at gøre sig umage for at høre det var knastkæden der var helt skudt i smadre

Kommentér på:
Køb af brugt bil

Annonce