{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.908 visninger | Oprettet:

Renault Grand Scenic Bagagerum {{forumTopicSubject}}

Hey.

Jeg har kig på en grand scenic I fra 2005, men er der nogle som kan svare mig på om der vil være plads til en barnevogn, samt to store hunde i bagagerummet, hvis man tager de bagerste sæder ud. Min nuværende passat 3b er bagagerummet over fyldt når alle er med.
Ville helst gerne tage ud og se på en selv, men der er ikke nogle lige i nærheden af hvor jeg bor.

Evt noget man skal være obs på ved den model?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Renault Grand Scenic Bagagerum
  • #1   10. jun 2015 altså jeg har en alm scenic som hverdagsbil og den er ca 20 cm kortere end en grand scenic og i min scenic vil jeg mene at der kun kan stå en barnevogn el 2 hunde, så spørgsmålet er jo om de 20 cm er nok. jeg tror det altså ikke, men er det ikke bare at trille fordi renault og teste det, ihvertfald om barnevognen kan stå der og så vurdere om der er plads til hundene
    men bagagerummet er med garanti større end i passaten, bla fordi det er højere

• #2   10. jun 2015 Højden har også meget at sige med oppakning hvis man skal nogle steder.
    Bare det er lidt større så vil det hjælpe på det. tænker hvis barnevognen kan være der i længden frem for at den skal ligge på tværs ville det også ændre noget smiley
    Og når jeg mener store hunde, så er det 2 huskier der er snak om, så en stor mellem hund smiley

• #3   10. jun 2015 Hvis d har tid og lyst, kunne jeg så ikke få dig til at måle dybde og bredde? så kan jeg se hvor meget forskel der er smiley

• #4   10. jun 2015 er det ok jeg gør det imorgen, har besluttet at dovne resten af aftenen og gider ikke lette bagdelen og gå ud til bilen idag
    men min scenic er jo en scenic 3 fra 12, så er ikke sikker på du kan bruge målene til noget.

• #5   10. jun 2015 Det helt okay det først er i morgen.
    og jeg kan måske se lidt ud fra de mål smiley

• #6   11. jun 2015 her er lidt mål

toppen ved hattehylden er der 64 cm dyb og 104 cm bred
    i bunden af bagagerummet er der 86 cm dyb og 118 cm bred
    højden fra bund og op til hattehylden er 52 cm høj
    husk så at bagsæderne jo kan køres lidt frem så der er mere plads i længden samt at en grand scenic er ca 20 cm længere end min scenic

• #7   12. jun 2015 Okay tak for det, efter hvad jeg kan læse mig til, så er grand scenic 23 cm længere i den årgang jeg kigger på smiley
    Jeg må ud og sammenligne med passaten i morgen smiley

• #8   12. jun 2015 lidt større er den, men tilgengæld har den højden med sig, så tror valget falder på sådan en smiley

• #9   12. jun 2015 ikke en ringe beslutning, er yderst glad for vores, meget velkørende og masser af plads og så elsker vi bare alle de små rum der er under sæderne, rummene i bunden af bilen under måtterne, at bagsæderne kan tages ud i løbet af få min.
    og så det ekstra plus at man stiger ind i den og ikke ned el op.

Kommentér på:
Renault Grand Scenic Bagagerum

Annonce