{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
636 visninger | Oprettet:

alufælge..hjælp..:-) {{forumTopicSubject}}

hej..jeg har kikket på nogle fælge..og krys mål skulle vist gerne passe men jeg aner ikke om den kan sidde på min passat 3b uden de bliver ulovlige..nogle af jer der der ved det?Fælg:
Kosei Rx Blade 20”, rigtig flotte fælge sælges. Er brugt få mdr, har kørt ca 2000km, Få kantstensridser. Sort grafit/alu, et 35, 9 tommer brede.
Dæk:
Pirelli Pzero Nero, 245/30/20, kun kørt ca 2000km, så de er praktisk talt ikke slidt.
Fælgene har siddet på min gamle Seat Altea, men passer på alt med hulafstand 5*112,5 og plads nok i skærmene selvfølgelig.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  alufælge..hjælp..:-)
  • #1   11. jun 2015 Prøv med et hjul!

Alufælge købt brugte!
    Jeg har 2 gange købt originale brugte Alufælge med gode dæk til mere end 2 års forbrug, til min bil henholdsvis Audi A4 og Peugeot 407, for 2.000,-kr og solgt de gamle for 500,oo i Gul og Gratis
    .Når de har siddet på den samme model så passer de.

• #2   11. jun 2015 måske min tekst forvire for jeg forstå ikke svaret.. jeg har kikket på de fælge som står beskrevet men er i tvivl om de kan være på min passat.. sorry kan godt være det er mig der er helt blank men forstår ikke lige svaret:-)

• #3   11. jun 2015 Du fortæller en masse efter spørgsmålet, så det drukner lidt, men her kommer spørgsmålet:

hej..jeg har kikket på nogle fælge..og krys mål skulle vist gerne passe men jeg aner ikke om den kan sidde på min passat 3b uden de bliver ulovlige..nogle af jer der der ved det?

• #4   11. jun 2015 sorry har bare kopiret tekst omkring fælge for at være sikker på jeg fik det hele med..men ja..

• #5   11. jun 2015 Nej jeg har ikke set ordentlig efter, du skulle bare høre om det var ulovligt?
    det kan jeg ikke svare på.

Kommentér på:
alufælge..hjælp..:-)

Annonce