{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.011 visninger | Oprettet:

Rex D
Rex D
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3

Køb af bil fra USA {{forumTopicSubject}}

Jeg har forelsket mig i en fabriksny pick-up, som kun sælges i USA. Derfor er jeg begyndt at undersøge hvad det kræver at købe den i USA og få den hjem til Danmark og få den indregistreret her.
Det er lidt af en jungle.
Er der nogen af jer, der har haft held med at købe en fabriksny bil i USA og få den til DK og indregistrere den?
Hvis der er nogen, der kender gode firmaer, der kan gøre det, så vil jeg også gerne høre om det.
På forhånd tak for input.
/ Rex

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Køb af bil fra USA
  • #3   22. jun 2015 Den vil komme op i ca. samme prisleje som han kan hente den hjem for, sådan en Ford Raptor smiley

Afgiften bliver vurderet til det samme som han kan få dem hjem til.

• #4   23. jun 2015 lidt at regne på

bilen pris +25%moms så skal du betale 105% afgift af de første 80500 og så 180% af resten.

• Rex D
    Rex D Tilmeldt:
    jun 2015

#5   23. jun 2015 Tak for jeres input.

Det drejer sig om en Ford f-150. Det særlige er at man kan få den med bænk foran med plads til tre personer.

Rangeren sim sælges uden for USA fås kun med to sæder foran.

Og så er f-150 ikonisk.
    Det er ikke for at spare penge.

• #6   23. jun 2015 Hvilken F150 er det? Motortype? Der er nemlig mig bekendt ikke kommet nogle EU typegodkendelser (emmissionskrav) på deres nye turbo model.

Mange andre US biler kan også fåes med 3 sæder foran, eks. Dodge RAM.

• #7   23. jun 2015 det er sku billiger og bestille en bænksæde hjem end det er og få en helt ny bil hjem det koster min 20 kg i fragt også er der lige moms og ind fortoldning af den også + afgift for at få plader på

• Rex D
    Rex D Tilmeldt:
    jun 2015

#8   23. jun 2015 Dyhring, tak for input. Det havde jeg ikke overvejet kunne være et problem. Motorstørrelse betyder ikke så meget, så længe det er med automatgear.

Wissing, det er ikke muligt at få en bænk til en ford ranger. F-150 sælges ikke i Europa.

• #9   23. jun 2015 Der er en forhandler som udelukkende sælger US biler i Jylland et sted. Han forhandler både fabriksnye Silverado, RAMs og F150's. Snak evt. med ham engang smiley

Men bare husk, at du henter biler hjem fra et land som ikke er inkl. EU emissionskrav. Det kan give samme hovedpiner, som eks. at hente en bil hjem fra Japan eller lign.
    Mangel på typegodkendelser til brug i Danmark kan gøre bilen aldrig kan komme på plader.

Og så ville det have været surt at have hentet en ny fabriksbil hjem, hvis den ikke kan komme på plader.

• Rex D
    Rex D Tilmeldt:
    jun 2015

#10   24. jun 2015 Dyhring, tak for tippet. Ved du hvem forhandleren er?

• #11   24. jun 2015 http://www.ecar.dk/

Kommentér på:
Køb af bil fra USA

Annonce