{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opel manta a
  • Ralf  P
    Ralf P Tilmeldt:
    jun 2011

    Følger: 1 Følgere: 5 Svar: 19
    #1   27. jun 2015 Jeg kan da fortælle dig , at jeg har lavet skærme og spoiler til den ,

  • #2   27. jun 2015 Har du evt nogle billeder af den fra dengang. Ved du også hva motor der har agt i den

  • Ralf  P
    Ralf P Tilmeldt:
    jun 2011

    Følger: 1 Følgere: 5 Svar: 19
    #3   27. jun 2015 Jeg har nok ikke nogen billeder fra dengang , da jeg kun har støbt delene , og har jo lavet en hel del , så ved ikke lige , hvor den der stammer fra ..
    Kan du se om har den haft andre farver ?


  • #4   27. jun 2015 Jeg synes den ringer en klokke, for mange år siden kendte jeg en der var igang med et lignende projekt med Steinmetz skærme som den på billedet. Dengang var det vist planen at dumpe en BMW motor i den (m50).



  • #5   27. jun 2015 Jeg havde en med samme skærme og fælge, som var rød og havde været blå før det, tilbage omkring 2000. Men det er ikke den jeg har tjekket stelnummer med Tom. så det er ikke den.

    Min endte også op hos en ophugger pga en frontskade min kamerat fik lavet på den. men den blev vist solgt vidre som hel bil enten til genopbyg eller ophug. så chancen er min er brugt til at bygge denne af


  • #6   27. jun 2015 tror nok den her har holdt stille i 15 år eller sådan noget.


  • Ralf  P
    Ralf P Tilmeldt:
    jun 2011

    Følger: 1 Følgere: 5 Svar: 19
    #7   27. jun 2015 Der er i alt bygget ca. 10-15 stk. , med de samme skærme på ,som denne , de er meget genkendelige , på grund af det brede skørt , og den ombyggede frontspoiler, og ændrede skærme i forhold til Irmscher/Steinmetz skærme ,
    Jeg har lavet formene og støbt alle delene til disse ombygninger .
    De er alle bygget engang i firserne


  • #8   27. jun 2015 fedt se blev jeg sku så klog....
    Var det noget at prøve igen smiley


  • #9   27. jun 2015 Frontspoileren er baseret på en Manta B GSi frontspoiler hvis ikke jeg husker helt forkert ?

  • #10   27. jun 2015 Den er flækket mange steder i spartlen

  • Ralf  P
    Ralf P Tilmeldt:
    jun 2011

    Følger: 1 Følgere: 5 Svar: 19
    #11   27. jun 2015 R U H
    Det er nemlig rigtigt , frontspoileren er fra en GSI , som så er tilpasset , og skærmene er fra Irmscher , som så er modificeret om , og skørterne er helt egen opfindelse ....
    Har faktisk selv ledt efter en af dem , her for en del år siden , men fandt ikke lige den rigtige , men faldt i min søgen så over den 400 jeg har , og som det kniber med at få tid til at skrue sammen , men det kommer vel engang .
    Tom L . Hvad har du måttet betale for den ?


Kommentér på:
Opel manta a

Annonce